ponedjeljak, 24.04.2006.

hehehe

Evo da i ja napišem novi post!!!! Ekipa me ubija zbog toga!!!!
Evo uspjela sam nekak na Internet....
Nakon što sam popizdila zato kaj Marko ne dolazi u moj život je onak bahato ušeto Jura (Jurekk), to malo slatko plavo biće mi se uvuklo pod kožu i već smo (čak) tjedan dana zajedno, ko bi reko!!!!! Fakat mi je super s njim...
Prošli tjedan sam svaki dan bila u Melinu i bilo je fenomenalno.... U subotu sam vidla Kikija, Seada i Matiju kojeg nisam vidla od Braunovog rođendana.... Fakat mi je bilo drago kaj sam ih sve vidla i Kiki će ziher ić na Murter kad ću bit solo u kući, tak da Aneta ima kaj barit.... naughty
Ne znam kaj da napišem.....
Aha za PILJU: ja sam ti 1.e
I ti STEVO, jel te ja znam????
Ostanite dobri i budite cool (ko ja smokin hehe)
Pusa i pozdrav wave

- 21:38 - bLa, BLa, bLA (10) - pljuni na papir - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Designed by NLO

Opis bloga

biti će svega po malo

MySpace Layouts

MySpace Layouts

Linkovi

Blog.hr
www.bordanje.com
www.snowboarding.com

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Blogovi od nekih ljudova koje citamthumbup


aneta
lonac
zmaj
medek
ea
flea



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Ne vjeruj, svi lažu!
Ne bacaj se u ljubav jer ćeš se kajat!
Živi brzo, umri mlad
boli te kurac gdje i kad!
Puši travu, kupaj se u pivi,
Imaj na umu
JEDNOM SE ŽIVI!!!


Ljudi kažu da činiš pogrešne stvari
samo zato što ih radiš na svoj način


Something about me...

-ime mi je Nives
-živim u Zagrebu, U SLOBOŠTINI (Novi Zagrb)
-idem u 10. gimnaziju (koja ima pun k.... dobrih likova od kojih preferiram bordere, sk8ere, bikere, rollere ...)
-ROĐENDAN:13.11.1990.
-od mjuze mogu poslušat gotovo sve, ali narodnjake ne
-u slobodno vrijeme bordam i pokušavam izvodit neke trikove poput 180, a kad nemam gdje bordat (npr. po ljeti) onda slušam mjuzu, izlazim van i stvari koje idu uz to :o)
-ljetujem na Murteru (to je otok blizu Šibenika, iliti 20 minuta, ak ne i manje do Vodica)

P.S. Kad već dolazite na blog, mogli bi neki komentar ostavt,ha!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts




moj mail:
bordanje@net.hr

Poruka za sve
UŽIVAJ U ŽIVOTU SVAKI DAN KAO DA JE POSLJEDNJI!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Web Counter

hit Counter


Čuda se događaju svakoga dana;
promijeni svoje mišljenje o tome što je čudo
i vidjet ćeš ih svuda oko sebe...

Vrijeme koje uživaš trošiti bezveze,
nije utrošeno bezveze

Mnogi se ljudi boje reći što žele;
zato i ne dobivaju ono što žele...

Sve što trebate znati o životu
stane u ove tri riječi:
ŽIVOT IDE DALJE

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Ti si ono što su od tebeučinile tvoje vlastite misli;
pazi na ono što misliš

Bez obzira na to koliko se trudiš da bi uspio,
uvijek se nađe netko tko se isto toliko trudi
da-ne uspiješ

Ako voliš nekoga, nemoj čekati sutra da mu/joj to kažeš.
Možda idućeg dana neće ni biti...

Razvijajte što više svoju maštu
jer nikad ne znate kad će vam zatrebati...