< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws


Blog za pomoc djevojkama koje je bore protiv anoreksije i bulimije-borba za zivot!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

subota, 28.07.2007.

...Nastavak i kraj...

Curke,evo ja se opet moram ispricat sto me nema.Zato cu danas napisati cijelu svoju borbu sa anoreksijom i bulimiom...

Znaci,kada sam prvi put bila u bolnici izasla sam sa normalnom kilazom,puna zivota i SRETNA sto je najbitnije.Bila sam sretna sto sam napokon zdrava i nisam imala zelju da se izgladnjujem ili povracam.Tako je sve lijepo bilo ali ne zadugo,nazalost.Na svoj 16. rodendan upoznala sam dečka koji me nije primjecivao.Posto se za njega znalo da voli vitke cure ja sam pomislila da je to jer sam predebela.Tada sam opet pocela sa izgladnjivanjem i povracanjem.Vise sam povracala jer nisam htjela da moji straci skuze da opet to radim.Naravno da su oni skuzili ali ja nisam htjela reci zasto to opet radim i nisam htjela pomoc.Jos godinu dana sam zivjela u paklu anoreksije i bulimije.Bila sam svjesna sto si radim,i sto je najgore,nisam bil zadovoljna.Znala sam da sam opet bolesno mrsava ali nista mi nije bilo vazno vec samo da me on primjeti.Nakon godine dana,na svoj 17.rodendan sam pala u nesvijest.Zavrsila sam u bolnici,opet...Dosla sam u istu bolnicu,na isti odjel,u istu sobu,kod istog doktora,kod iste sestre...Bila sam vidno iscrpljena,umorna,tuzna,nezadovoljna,gladna,bez volje za icim.Pocela sam primati infuzije ali moje zile su cesto pucale pa su imali problema s infuzijom koju sam zbog pucanja zila nakon 2 tjedna morala prekinuti.Takoder sam primala ensur sto je za mene bio pakao.Prvih par dana sam bila prikljucena na srcane aparate i sl. a to nije nimalo ugodno vjerujte mi.Takoder su me i na sondu hranili.Prvih 2 tjedna nije me smio nitko posjetit osim roditelja.Kasnije su mi dolazili prijatelji koji su mi stvarno bili velika potpora.Nakon 5 mj. kojih sam provela u bolnici izasla sam opet sa normalnom kilazom,i navikom da normalno jedem bez povracanja i izgladnjivanja.I sada pocinje dio koji mi je pomalo smijesan danas.Naime kada sam izasla iz bolnice.Vratila se u drustvo.Vidjela sam njega...i opet...i ponovo...Jedina osoba kojoj sam se tada odlucila povjeriti je bila moja tadasnja i sadasnja NAJBOLJA prijateljica.Iako sam odbijala njenu pomoc ona je odlucila poklonit mi najljepsi poklon koji covjek moze dobiti...LJUBAV!!! Iako sam bila bolesna odlucila sam proslaviti svoj 18.rodendan.Tamo sam dobila svoj poklon.Moja najbolja prijateljica me upoznala sa svojim prijateljem kojeg je znala od mladih nogu.Moglo bi se reci da je to bila ljubav na prvi pogled jer sam bila kostur a kostur nije ono sto jedan decko zeli.Ali on je odlucio upoznat me bolje pa i pomoci mi.Ponudio mi je pomoc i ljubav i nisam odbila.Bio mi je podrska i obecao da cu se ovaj put izvuci.Provodio je samnom 24 sata...Jeo samnom,pazio da ne dodem u napast da povracam...Znali smo sjediti za stolom po par sati.Sjecam se kako sam jednom 2 sata jela tanjur juhe ili kad smo bili u restoranu kako smo bili po 3-4 sata unutra da ja pojedem.Bilo je tesko,priznajem,ali izdrzala sam.Danas,4 godine kasnije.Ja sam zdrava osoba.Vise mi ne pada napamet da bi isla povracat ili izgladnjivat se.Naravno da drzim do svog izgleda tj.tijela ali svoju kilazu ne odrzavam izgladnjivanjem ili dijetama vec samo raznolikom prehranom i vjezbanjem...Eto,ja sam se izvukla i nadam se da cete i vi...

ODGOVORI:

1)sad.cute.dreamer@gmail.co
bas sam na google pretrazivala 'imam bulimiju' i ostala pomalo i sokirana na koliko sam blogova i tekstova naisla.. a tek koliko ima onih koji nikad o tome nisu progovorilii (kao ja, do sada)...
snimila sam sebi ovaj tvoj blog i sjela da procitam.. pored tiga sto su me oci zabolile, najprije od citanja (monitor), a zatim od suza kojima sam fino namocila tastaturu, pronalazila sam se u dijelovima tvojih postova...
bila sam na rubu anoreksije (zivjela na jednom tostu ujutro, a zatim citav dan na jezeru, zatim vecerenji izlazak,i u kurg tako svaki dan), a onda sam se polako sama izvukla iz toga.. (visoka sam 170, a dosla sam do 52kg, malo sam se i sama zabrinula jer sam pocela da uvidjam kostur u svom ogledalu)
ne zeleci biti kostur, a pa ne imati stomacinu (jer se kod mene prvo to deblja, a lijena sam za vjezbanje, i bez love za treniranje i teretane), krenula sam s bulimijom.. 'jarani' smo vec nekih 2god.. prekinem na par dana, ali ondaaa... nazad u pakao...
ne moram ti nista objasnjavati i sama znas kroz sta prolazim... samo mi bude nekako lakse kad vidim da se neko izvukao iz tog zacaranog kruga, i svaka cast...
mislim da ce i moje vrijeme uskoro doci...
veliki pozz... cuvaj se...
sorry za zamaranje ali imala sam potrebu da ovo nekom barem ovako kazem, i to nekom ko ce me nadam se razumjeti...
i savjet jedan... pliiiiz ne pisi na koji nacin si se izgladnjivala i na koji nacin si povracala, jer oni koji se na taj naci zele osloboditi kilograma i 'loseg' izgleda, jedva cakaju da pokupe nove informacije.. znam po sebi, i ja sam bila takva...

Jako mi je zao sto se jos nisi izvukla iz svega.Kazes da si se iz anoreksije sama ali da sad ima bulimiju.Neznam sto bi ti rekla jer prakticki nisi nista ni pitala vec podjelila svoje iskustvo.Ali ja cu ti savjetovat nesto...kazes da si sada prvi put progovorila o tome.Ja bi ti savjetovala da se ipak povjeris nekome da ti pomogne.Neces moci sama.Bulimija je jaca od anoreksije i ako si kroz anoreksiju uspjela sama nemora znacit da ces i kroz bulimiju a ako pokusas i ne uspijes sve ce ti se srusit i izgubit ces volju.Zato bi te zamolila,reci bilo kome...daj sve od sebe,svoju dobru volju,pomoc ti treba,i izvuci ces se...Voljela bih da ostanemo u kontaktu pa da ostavis svoj mail ili nesto na cemu bih ti se mogla javiti.Nadam se da ces uspjeti...drzi se!!!

2)°°-NoGoMeTaŠiCa-°°
znam ja to sve a mos malo pojasnit

Aha,tebi sam duzna pojasnjenje.Ovako,sada cu ti napisati dvije mogu dijete pa si ti izaberi koja ti najvise odgovara.
1.Ova dijeta je cista raznolika prehrana i vjezbanje.Skida se oko 3 kliograma mjesecno.Ujutro jedes zitarice sa mlijekom.Sigurno si cula za musle ili cornifleks...Za rucak jedes sto ti mama napravi samo u manjim kolicinama.Znaci ako inace pojedes 2 komada mesa sad pojedi jedan.Ako inace jedes dvije snite kruha sada jedi 1 itd...Za veceru nesto lagano,tipa voća,ali ne svo voce.Neko voce je teze probavljivo pa ga nije preporucljivo jesti navecer ali lubenica i dinja su najlakse probavljivo voce.Mozes jesti i kompote,znaci kuhano voce,to ti preporucam najvise.Za meduobroke mozes pojesti jabuku ili neki vocni jogurt.Grickalice trebas zaboraviti,osim slanih stapica,oni su cisto dijetni proizvod.I naravno,voda...pij sto vise vode.
2.Ova dijeta je bas prava dijeta.Odricanje maksimalno.Gubi se 4-7 kilograma mjesecno.Smijes jesi samo sljedece dvopek,prepeceni kruh star 1 dan ili tost.Kuhanu mrkvu,kuhanu blitvu,kuhani krompit,kuhanu piletinu i ribu bez ikakvih zacina vec samo sol,bez ikakvih masnoca.Eventualno na ribu malo maslinovog ulja i par kapi limuna.Smijes jesti kuhano voce,tocnije jabuka i kruska.Pijes samo vodu i to sto vise i od grickalica stapice.Ako te zhvati zelja za slatkim smijes pojesti vocni jogurt.
Eto,pa ti izaberi nacin prehrane koji ti odgovara.Naravno,ako se odlucis zapocet s dijetom i ako postignes zeljeni cilj moras znat da onda moras jesti raznoliko a ne vracat se na staro jer ce se kilogrami vratiti...Ako hoces da mrsavljenje bude brze i efikasnije preporucam ti puno kretanja i sto vise vjezbe.

A za samopouzdanje.Za to nema recepta.Ako zapocnes sa dijetom i vidis rezultate bit ces zadovoljna jer ces znat da to postizes svojim trudom i tako ce ti samopouzdanje rast sve vise...Nadam se da sam ti sad pojasnila sve sto te zanimalo ako nisam slobodno pitaj...sretno:)

3)Butterflies are beautiful...
Ej! Znam, znam ja sve to, mislim na te anticelulitne masaze jer sam prije isla na njih...Ali, naravno, ja sam odmah odustala, nisam imala volje, itd, itd...Uglavnom, sad sam si kupila tu Vichy kremu, i onda je nanesem na noge, zamotam u neke folije i neke posebne hlacice, i vjezbam fitness pola sata...Eto, rezultati se vide:) puuuuuuno ti hvala! pusa

Bas mi je drago da si zadovoljna...vidis da se sve moze samo si trebas dati truda i volje i rezultata ce biti...samo tako nastavi i uspjet ces.Pusa

4)I'm not the only one....
Ej, draga, hvala još jednom na vježbama, danas počinjem s njim. I da, zbrisala sam blog, adresa je ostala, imaš tamo ukratko razloge... Pusa

Nema na cemu,znas da uvijek mozes pitat ako nesto trebas.Zao mi je sto vise ne pises i nadam se da ako se jednog dana odlucis vratiti da ces javiti:)...sretno u naumu i nadam se da ces uspjet.Pusa

5)Sally Skelinngton
imam 165cm i 59 kila-htjela bih skinut od 5-10 kila.
kako mogu najbrže i trajno?
mislim isključivo na djete ,jer nemam baš mogućnosti za vježbanje. hvala

1.Ova dijeta je cista raznolika prehrana i vjezbanje.Skida se oko 3 kliograma mjesecno.Ujutro jedes zitarice sa mlijekom.Sigurno si cula za musle ili cornifleks...Za rucak jedes sto ti mama napravi samo u manjim kolicinama.Znaci ako inace pojedes 2 komada mesa sad pojedi jedan.Ako inace jedes dvije snite kruha sada jedi 1 itd...Za veceru nesto lagano,tipa voća,ali ne svo voce.Neko voce je teze probavljivo pa ga nije preporucljivo jesti navecer ali lubenica i dinja su najlakse probavljivo voce.Mozes jesti i kompote,znaci kuhano voce,to ti preporucam najvise.Za meduobroke mozes pojesti jabuku ili neki vocni jogurt.Grickalice trebas zaboraviti,osim slanih stapica,oni su cisto dijetni proizvod.I naravno,voda...pij sto vise vode.
2.Ova dijeta je bas prava dijeta.Odricanje maksimalno.Gubi se 4-7 kilograma mjesecno.Smijes jesi samo sljedece dvopek,prepeceni kruh star 1 dan ili tost.Kuhanu mrkvu,kuhanu blitvu,kuhani krompit,kuhanu piletinu i ribu bez ikakvih zacina vec samo sol,bez ikakvih masnoca.Eventualno na ribu malo maslinovog ulja i par kapi limuna.Smijes jesti kuhano voce,tocnije jabuka i kruska.Pijes samo vodu i to sto vise i od grickalica stapice.Ako te zhvati zelja za slatkim smijes pojesti vocni jogurt.
Eto,pa ti izaberi nacin prehrane koji ti odgovara.Naravno,ako se odlucis zapocet s dijetom i ako postignes zeljeni cilj moras znat da onda moras jesti raznoliko a ne vracat se na staro jer ce se kilogrami vratiti...Ako hoces da mrsavljenje bude brze i efikasnije preporucam ti puno kretanja i sto vise vjezbe.

A ne kuzim ovu tvoju recenicu nemam mogucnosti za vjezbanje.Svatko to ima.Sve sto ti treba je tvoje tijelo,dobra volja i tlo pod nogama i nista vise...Nadamse da ces uspjeti:)...Pusa

6)Martina
hej... samo da kažem da za mršavljenje ne treba ići na dijetu prije 20 g jer se tijelo razvija...
ja sam primjer, prije sam imala trbušinu, 52 kg na 152 cm...
a onda sam u 6 mjeseci narasla na 161 cm i još uvijek imam 52 kg
i skoro niš na trbuhu...
btw, imam 14 godina...
sad me svi čudno gledaju i govore da sam komad a nisam mijenjala životne navike...
samo se treba malo strpiti i bit će bolje

Jednim dijelom se slazem s tobom jednim ne.Nema svatko iste gene.Neki su ljudi mrsavi cijeli zivot neki pa deblji.Ti si smrsavila kad si usla u pubertet ali ne mora znacit da ce tako svi.Neki se bas tada udebljaju.Ja se slazem da na dijete ne treba ic prije 18-te recimo ali zivi se i prije nego sto napunis 18 i prije 18 zelis biti lijepa i vitka i da te drugi primjete.Pa ako treba za to ces smrsaviti,naravno da je krivo mrsaviti kroz anoreksiju i bulimiju ali....Eto,drago mi je sto ti nemas problema s tim:)

7)NEED HELP
EJ ...

ovako, ne zelim prodike ili nesto, samo mozda pokoji savjet ili odgovor, sjeti se da si i ti samo htjela smrsaviti.
ovako, htjela bi izgubiti 10 ili nesto vise kila, bolje par vise, pa ako se vrati nije bed.
na dijeti sam 5. dan danas, i ide mi uspjesno.
dijeta mi je minimalna - vitamini, koja light cedevita, voda, koja jabuka i ne svaki dan, a kad da, onda ujutro, plus koji dani samo voda.
vjezbanje svih podrucja, a uskoro idem na put pa cu puno hodati.
glavobolje i slabost produ.

nervira me jedino napuhutost i probavne smetnje, a ne znam kako ih se rijesiti?
i sta mislis koliko bi tako mogla izgubiti u nekih mjesec dana?
(znam curu koja je i vise jela, pa je 10 kila izgubila u mjesec)
imas jos koji savjet, da ubrzam metabolizam ili tako nesto?

mislim da sam maksimalno smanjila prehranu, a kad dodem do cilja, zdravo cu se hraniti, jer bez brige, slike anoreksije mi se gade, tako da necu pretjerati.samo zelim biti zadovoljna, a zanima me tvoja procjena.

thx unaprijed, pusa

E ovako,za tebe je savrsena ova dijeta...
Ova dijeta je bas prava dijeta.Odricanje maksimalno.Gubi se 4-7 kilograma mjesecno.Smijes jesi samo sljedece dvopek,prepeceni kruh star 1 dan ili tost.Kuhanu mrkvu,kuhanu blitvu,kuhani krompit,kuhanu piletinu i ribu bez ikakvih zacina vec samo sol,bez ikakvih masnoca.Eventualno na ribu malo maslinovog ulja i par kapi limuna.Smijes jesti kuhano voce,tocnije jabuka i kruska.Pijes samo vodu i to sto vise i od grickalica stapice.Ako te zhvati zelja za slatkim smijes pojesti vocni jogurt.
Naravno,ako se odlucis zapocet s dijetom i ako postignes zeljeni cilj moras znat da onda moras jesti raznoliko a ne vracat se na staro jer ce se kilogrami vratiti...Ako hoces da mrsavljenje bude brze i efikasnije preporucam ti puno kretanja i sto vise vjezbe.

E sad,probavne smetnje imas jer ti tijelo ne dobiva dovoljno vitamina i enzima koji razgraduju hranu.Kazes,jedes vitamine,ako sam dobro skuzila to su vitaminske tablete koje ja ne preporucujem.uz ovu dijetu koju sam ti napisala savjetujem da popijes 1 jogurt dnevno u kupis proizvod koji se moze kupit u obicnim ducanima a zove se probavin.Taj probavin jedi ujutro i navecer pomjesan sa jogurtom jer je njea samnog nemoguce pojet,nije bas fino ali neces imati probavne smetnje.
Nadam se da sam ti barem malo pomogla,ako te jos nesto zanima ili ako nesto nije jasno slobodno reci...Sretno!

8)I need your help
hvala na savjetu i ja sam ga poslušala,donekle...puno mi je bolje...naime povjerila sam se frendici koja mi je odlučila pomoći...sada sam se udebljala 2 kile, što znači da imam 47 kg i presretna sam...više i ne mislim da sam debela...PUNO HVALA!Kiss

Nemas pojma koliko mi je drago.Nadam se da ces izdrazat i uspjet do kraja.Javi se jos koji put da nam kazes kako napredujes:)...pusa

9)Me
Ej...ja sam malo...sad zatecena.Nisam prvi put na tvom blogu al nisam ni komentirala sve do sad dok nisam procitala jedan komentar.Cura dolje koja je imala anoreksiju kaze da je visoka 170 i da je imala 52 kg i da je izgledala ko kostur.Ja sam visoka 171 i trenutno imam svega 50-ak kila jer sam bila na dijeti.Ali ne na dijeti koju sam ja htjela vec sam morala zbog zdravstvenih razloga,dijetu mi je prepisao doktor.Bila sam na njoj 2 tjedna.Inace imam 53 kile a u 2 tjedna sam smrsavila te tri kile.Nekad mi ljudi znaju rec da sam mrsava ali uglavnom govore kako imam super tijelo.Moja vlastita mama koja je visoka 173 i ima 55 kila bi mi prva rekla da sam premrsava,barem ja tamo mislim.Svi u obitelji smo takvi...Ne mislim da sam debela ali ni da sam mrsava.Zbunjuje me to sto cesto cujem isuse pa samo 53 kile(sada 50) na 171...Ponekad pomislim da sam premrsava pa znam jest dosta.A onda,mi proradi kliker,ma daj,sta cu slusat druge,moram bit zadovoljna sobom i onda se tu javi griznja savijesti sto sam tih nekoliko dana puno jela pa smanjim unos hrane maksimalno.Poslje se vratim u normalnu,nije da se izgladnjujem ni nis al ono...Trenutno ima jedna osoba koja mi cesto ponavlja da imam super tijelo i da super izgledam i trenutno mi je misljenje te osobe najvaznije al buni me sve ovo...Uopce neznam zas pisem ovaj komentar,mozda jednostavno da mi kazes jesam li fkt mrsava.Aha da, 83-60-85 su mi mjere pa ti procjeni...hvala,pusa:)

Hmmm...inace na 171 50 i 53 kile jesu malo ali po tvojim mjerama to je super,tako si gradena i po toj gradi nisi mrsava vec vitka cura.Ako imas manje od 18 godina savjetovala bih ti da normalno jedes i nisi mrsava jel jos se razvijas.No,ovo sa pretjeranim jelom i nejelom me malo zabrinjava...Savjetovala bih ti da to ne radis,i da ne slusas druge.I sama kazes,postoji ta jedna osoba.E pa onda nju slusaj jer je toj osobi ocito stalo do tebe i uvijek ce ti iskreno reci.Ako kojim slucajem cesce budes izbjegavala jelo javi mi se jer onda je to pocetak anoreksije.Inace,za sada,nisi mrsava ali vrati se na 53 kile:)...pusa

10)Ana.to.mija.
Zanima me što ti se dogodilo sa zubima za sve to vrijeme? meni su sada, nakon točno dvije godine, zubi žuti, malo su se smanjili, oslabili.. Bojim se da mi se ne počnu krhati, otpadati itd.. Kako je kod tebe?

Na srecu ja sam se s bulimijom aktivno borila negdje godinu dana pa nisam imala velike posljedice na zube.Inace,ako nastavis s time,ne da se ti se zubi krhati i ispadati vec i truliti sto znaci da bi mogla skroz ostati bez zubiju...To nemozes nikako sprejciti osim da prestanes sa izgladnjivanjem...Sretno!

- 16:23 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.