MY MOMMY SAYS I'M SPECIAL NO MATTER WHAT OTHER KIDS SAY

ČIK JE ZDRAV

izlazim ja juče van iz stana...
-kam ćeš?
-van.
-pa jučer si bila vani!
-pa?
-(...tišina...)a dokle misliš ostat?
-dođem oko 12.
-pa jučer si tak bila!
-pa?
-(tišina)dobro...
-aj bok!
moji dragi starci,majka majčica i tata tatek,su odustali od mene.općenito...
........ja rekoh...dobro........

jučer su u dugavama nastupali KUD IDIJOTI.
jghoači kmioe'0đ t813 5u0 đite ghirzdfha poiEQW R00000000000 -> ovo je napad žestokih emocija u dobrom smislu...
a ti,matea...JEBOTIPASMATERDATIJEBOPIČKATIMATERINAŠUGAVAJEBATĆUTEPLAKATĆEŠ
JEBEMTEJAMUTAVUUGLAVUPASTIŠEVIFOTELJU....to je zato što si zakasnila pa nismo stigli na početak.al dobro...došli smo malo kasnije od početka i ja se odma objesila na ogradu kraj dode i bilo zakon...mani važno da su odsvirali glupost je neuništiva i bela čao.prejebeno......poslije smo se mi ultrakul ženske pokupile pred boogaloo.
jana nas je skoro zgubila...to je bilo ovak...kod one velke knjižnice jana je skoro sve nagovorila da izađemo van jer mi idemo u boogaloo.ona zna,zato kaj tam radi prek ljeta...skoro su se svi pokupili van da ja nisam viknula da idemo van tek na sljedećoj stanici...dobro poslušali su me i izašli smo van na sljedećoj stanici,bila sam u pravu i za kaznu sam morala slušat janu kak pjeva...što je najbolje svi bi se pokupili van na toj stanici za koju je jana zapela,a svi znaju di je boogaloo...alkohol?da da... kasnije sam ja ležala na tramvajskim tračnicama uz Satana Sam Dragog Panonskog i trpi kurvo bila si bludna...

o našoj probi neću ni govorit zato kaj sam Miji Nam Dragoj Pank Pički sto milijuna puta rekla da stiša bas i kolko ga god ona stišavala uvijek je bio jednako glasan i niš se drugo od njega nije ni čulo.ja na toj probi nisam pjevala,ja sam derala glasnice

dečkić đos d velka
- 08:32 - melji (9) - ne melji - #

<< Arhiva >>