MY MOMMY SAYS I'M SPECIAL NO MATTER WHAT OTHER KIDS SAY

I AM YOUR GRANDMOTHER, I'VE SEEM TO MISPLACED MY SEWING KIT

aahhhhh...patim od bolova....grrrr....
ovo ja pišem,ja,đos d pevaljka ceca.hm...idem otpočetka...

krenemo pix i ja vanka da se ubimo prije koncerta i sve mi lijepo kupimo (kiša nas nije omela,ne ne...) i dođemo na nasip i nemremo otvorit bocu...e pa da ga jebeš...onda se ja pametna našla probušit čep,što mi je uspješno i pošlo za rukom.pa mi lijepo cugale,smrzle se i pokisle.hvala branimiru na njegovom ultrakul otvaraču kojii nas je riješio muke probušenog čepa.ti si naš spasitelj.kad je došla ekipica odosmo svi ispod mosta.
ali...moram napomenut da smo upoznale veoma zanimljive šibenčane.predobri dečki...duje,guda il guba,ak se dobro sječam,i ta ekipa...pozdrav im šaljem,zakon su ljudi...
došla je i draga prijateljica against me ,koja mi duguje poziv u ivanić...hehe...

BUZZCOCKS
tn tn tn tnnnnnnn...........
ooooooooo bilo je predobro...masa ljudi je došla,što me ćak malo i iznenadilo...ali moram se pohvalit,upoznah tustu iz kud idijota .mwahaha mwaha mwaha...
buzzcocksi su bili jebeni,bilo je poganja,al ovaj put sam ostavila pogo da budem u prvom redu kod štange i nabijam si masnice...imam ih točno 19.i to od jučer...imam jednu veoma čudnu masnicu na desnoj ruci.štrašno...na kraju su se shelley i diggle rukovali s nama,netko je dobio palice i bilo je jebeno...još uvijek sam pod dojmom...

i na kraju,hvala ofiju na plesu ;)

Image Hosted by ImageShack.us
- 10:34 - melji (10) - ne melji - #

<< Arhiva >>