// kaj kopaš???? // ADSAD - $$ Bart $$ - Blog.hr ADSAD - $$ Bart $$ - Blog.hr
 

F.L.G.M.   A.K.A.    BART

proud to be Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

RESPECT  TO  YA  ALL  THUGS

SLUŠAM: Tupaca A. Shakura (NO1), Wu-tang clan, DMX-a, The Roots, Jadakiss….i Pitch Black, Three 6 mafia, Masta Ace, Dead Prez, Sage Francis, Jurassic 5, Da Brat, Digital Underground, Kurupt, Spearhead, Nate Dogg itd. itd. itaaaadaaaaaaaa... MOJ DZSCHIR: Hiphop trippop, vansice, nabrijani auti, komp i sve kaj je vezano za elektroniku (mixete i audio oprema…), plejku, grafite, breakedance, nogomet, hokej na ledu, SNOWBOARD, fubu & protest - sveto ime dinamo. točka! U ZDRAV MOZAK ME JEBU: metalci (nemam predrasude, al oni ne vole nas, pa jebiga, tak ću i ja s njima), ponedjeljak

07.06.2006., srijeda

ADSAD

Pa di ste! Kaj ima? Jebemu blog, neda mi se više pisat. I kaj se to događa da pol ljudi više nikaj ne piše, ne? Kaj su vas sve uhvatili ispiti ha znam znam. Ma trebate ko ja, otić na dva tjedna nekud van i vratit se i položit! Neg da, za one koji ne znaju, bio sam u Beču na dva tjedna. Jebeno dobar grad. Mislil sam da je to neki ono stari jebeni grad, da nema nikaj osim koncertnih dvorana, shopova s violinama, tu i tamo nekih malih pivnica, uglavnom zajeb. Bome sam se ugodno iznenadio. A budem vam sve još pričal. E da bio sam na povratku u Grazu tak da sad imam za švercat ;)

Jel ide ko na svjetsko u Njemačku? Ha ha mene čeka ispit tamo negdje 4.7… Ma jebe mi se. Imam jedno 1000 str za naštrebat, al koga briga. (radio sam ja preko godine za kolokvije tak da ne vjerujem da bu problem.) Nema svatko ulaznice, jel. Tak da Hend i ja 11tog idemo na Brazil u Berlin (utakmica je 13.6.) i Japan (16.6 u Hannoveru). Stari mi je nabavio ulaznice. Trebala je ići i Lily pa na kraju ne ide zbog ispita. Mislim kaj, ovak nekaj se ne propušta. I guess what, imamo jednu ulaznicu viška. Ajde ajde da vidim tko će mi se bolje ušupkati… Samo dajte... Zasad ih planiramo prodat za dobru lovu (nešt tipa last minute ticket) i obrnut novce tak da bu i Lily još zaradila. Ma uostalom, nogomet je muški sport. Jel tako Lily?

Ajd onda pa se još javim, možda čak i iz Njemačke (ak uhvatim vremena). I gledajte me na TV-u! I grizite se od ljubomore! Ha ha

REEESPECTAM VAS! POZZ HOMEYS!

- 22:20 - Pljuni (čak 11 puta) - Tiskaj - #

Free Web Site Counter