// kaj kopaš???? // OOOLE - $$ Bart $$ - Blog.hr OOOLE - $$ Bart $$ - Blog.hr
 

F.L.G.M.   A.K.A.    BART

proud to be Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

RESPECT  TO  YA  ALL  THUGS

SLUŠAM: Tupaca A. Shakura (NO1), Wu-tang clan, DMX-a, The Roots, Jadakiss….i Pitch Black, Three 6 mafia, Masta Ace, Dead Prez, Sage Francis, Jurassic 5, Da Brat, Digital Underground, Kurupt, Spearhead, Nate Dogg itd. itd. itaaaadaaaaaaaa... MOJ DZSCHIR: Hiphop trippop, vansice, nabrijani auti, komp i sve kaj je vezano za elektroniku (mixete i audio oprema…), plejku, grafite, breakedance, nogomet, hokej na ledu, SNOWBOARD, fubu & protest - sveto ime dinamo. točka! U ZDRAV MOZAK ME JEBU: metalci (nemam predrasude, al oni ne vole nas, pa jebiga, tak ću i ja s njima), ponedjeljak

16.05.2006., utorak

OOOLE

Yo! Kak ste? Sunce upeklo pa ili štrebamo il se zajebavamo po vani tak da mi je blog u kurcu. Brijem da nas čeka jebeno ljeto. Već smo se dogovarali za neke evente al nikaj još nije sigurno. Al na moru će definitivno bit provoda. Ja sad o moru, a još me čekaju ispiti. Jebiga valjd bu i to prošlo bez problema. Imam jedno pitanje za ekipu pa ko hoće nek odgovori.

JEL BOLJE BIT ĐUBRE I GAZIT SVE NA PUTU IL BIT PIČKICA I NA KRAJU SVE POPUŠIT?

Ja se već odavno pridržavam ovog prvog. Neki dan mi je Gas počel srat kak sam tražim probleme gdje ih nema, kak serem po svemu, prema svima pokazujem dis. Jebiga, mislim da postoje samo dvije strane. Il si đubre i sereš po svima kaj te zajebavaju, razbit zube nekom kaj te zajebava, naravno ak ne možeš to riješit nikak drugačije il si pičkica i uvijek ćeš se povuć. Ajd tolko od mene. RESPECT

- 09:54 - Pljuni (čak 12 puta) - Tiskaj - #

Free Web Site Counter