Dobrodosli na moj blog... za sve ostale informacije obratite se na boky_vk@net.hr
G-Unit
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




..::Boky::..

13.08.2006., nedjelja

aj evo ga!!!

Evo ljudovi da se i ja sijetim napisati novi post posto su neki poceli napadati da napisem novi postic.... wink i tak... evo kod mene nema nist novo osim sto mi prolaze dani i blizi mi se 21.8. a tada mi je popravak.... poceo sam se pripremati i za sada mi ide dobro... jer nisam zaboravio... hmhmh... kao ja neki pametan wink Jucer sam bio u gradu i sve krenilo dobro... bio na rodendanu mal party party al nist posebno... al u malim kolicinama.... i tak sve super i sve za 5 dok nije poceo padati pljusak... i onda otisao do Emporia i tam se mal zajebavao....doslo i 3h pa krenuo kuci i vidim jednog frenda i kaze aj kod mene u stan jer mu nema staraca kuci... i osli ja on, i jos par frendova... mal se tam sprdali do nekih pola4 i ja ode onda kuci... sam rolleyesrolleyeszaliven i uhvatila me kisa na pola puta... kuci dosao mokar kao mis... al nema veze.... i tak... evo nadam se da ste uzivali citajuci ovu glupost...odn ovaj glupi post.... et takoc.... pozdrav svima.... i saljem opet jedan poseban pozdrav posebnoj osobi...cerekkisskiss Cujemo se opet ljudovi.....mahwavewavemah

20:14 Komentiraj ovaj post /24/ isprintaj za kasnije ;)

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovaj blog ce vam reci sve

Moja ljubav

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws




Counter