Dobrodosli na moj blog... za sve ostale informacije obratite se na boky_vk@net.hr
G-Unit
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




..::Boky::..

23.07.2006., nedjelja

ajde de!!!!

et ljudovi da se i ja mal javim!!!!! sta ima kod vas??? kak ste mi??? sta ima??? kak zivot??? itd.... muz,zena,djeca..... hehe.... et tak.... neznam kaj da radim po ovoj vrucini.... budim se u 12,13h pa onda ljencarim....i kradem bogu dane... kak vam je bilo sinoc u gradu??? ja nisam bio u gradu... bio sam na motosusretu u gradistu sa cofiem i turbom.... ljudi bilo nam je predobro... bili i mal u zupanji... mogu se cak i pohvalit.... osvojio sam dva pehara na utrkama i to u 2 klase... u klasi do 125ccm-1 mjesto i u klasi do250ccm-1 mjesto... pa da... moja pila.... jel tko za rejs??? hehe.... Vinkovci su tamo bili najbolji... osvajali smo sve sto smo stigli... od utrka, od vuce uzeta, ispijanje pive, guranje bacvi, obaranje ruku.... ma sve sto je bilo skoro sve, osvojili.... zar nismo najbolji???? Yea!!! Ljudi pun k...i takoc... ja doso s motosusreta oko pola 1 pa onda bio mal u parku sprdo se i onda kuci.... koliko sam vidio bilo je bome dosta ljudi u gradu.... iz prilozenog... e da da nezaboravim!!!! Jel bilo mozda nekih tuca u gradu... da sam nest propustio????
et sad cu vas ostaviti malo.....vise..... Et pozdrav svima.... ima i posebnih pozdrava al mi se neda pisat.... zna se na kog se odnosi..... cujemo se.... vidimo se.... Do slusanja!!!!wavemahmahwave

13:37 Komentiraj ovaj post /6/ isprintaj za kasnije ;)

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovaj blog ce vam reci sve

Moja ljubav

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws




Counter