Dobrodosli na moj blog... za sve ostale informacije obratite se na boky_vk@net.hr
G-Unit
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




..::Boky::..

25.06.2006., nedjelja

Odvratno

Evo dosla je i nedjelja. Ono strasno. Najodvratniji dan u tjednu. A i jucer mi nije bilo bas nest posebno. Bio do pol 12 u gradu, a ono pustinja i ode ja u Ivankovo, a tamo u centru rulje da se useres... puno. A ja nikada bio u Ivankovu. Reko frendovima di sada??? oni u disko... aj ok.. i krenuli do diska a ono pola sata pjehe.. da crknes. A u disku ludnica.. vani narodnjaci pice(odvratno) a unutra mjuza do jaja. i tam dobro. super... i doslo nekih 2h i izadem van ono picnjava.. pogledam ja ko ono moji se tuku madheadbangburninmad strasno... i tu je bilo ono najgore.. prepiranja i tak... kao sto rekoh odvratno. i sta sada. ma ode ja unutra, jos mi samo fale neki problemi. to je najpametnije.. i potego ja jedno pivo drugo, trece, a u džepu suho... osto bez para. negdje ispalo 100 kn... OMG!!!headbanglud i eto sta da jos kazem... meni u cetvrtak popravak i nisam pogledao jos knjigu. niti rijesio koji zadatak.. ma otic cu sada zijevzijev wink haha... i tak.. to je uglavnom to. neda mi se vise pisat postove.. najdosadniji dio na blogu mad nut namcor hahahaha.. a kak je vama bilo jucer???? slobodno recite.. et uzivajte i veliki wavemahPOZDRAVmahwave... PUSEK!!!

14:50 Komentiraj ovaj post /6/ isprintaj za kasnije ;)

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovaj blog ce vam reci sve

Moja ljubav

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws




Counter