Dobrodosli na moj blog... za sve ostale informacije obratite se na boky_vk@net.hr
G-Unit
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




..::Boky::..

23.06.2006., petak

Napokon

Evo javljam se ja, nakon 3,4 dana.... heh.. mislim u ta 3,4 dana se nije bas nist promijenilo. Svaki dan isti. budim se u isto vrijeme, idem van u isto vrijeme, ma sve.. Eto osim sto je sinoc bila tekmaburninmadburninmad Joj popizdio sam sinoc... ono skroz.... burninmadmadmad Ma strava smo igrali. Dobro opet i vremenski uvijeti nisu bas za igru, al ko im je kriv sto igraju nogomen... ma strasno... Kak kazu ljudi "bit ce bolje drugi puta" aj nadajmo se.. i tak ljudi... nadam se da ste i vi uzivali... Evo jos sam da mi prode ovaj glupi popravak pa onda krajem 7 mj idem u Zadar.. Trebao sam rediti tam preko ljeta al nist od toga!!!! =( A di ce te vi na more??? Kada??? jel uopce idete??? ma dosadan sam jelda??? hehe!! E da da nezaboravim jos ovo... Jel se die u subotu na kirbaj u Ivankovo... Mislim da idem.. hehe.. ma nadam se da ce nam biti ludo ak nist drugo.. hehe.
aj da vas sada napustim.. idem. Uzivajte i wavemahPoZdRaVmahwave

11:13 Komentiraj ovaj post /6/ isprintaj za kasnije ;)

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovaj blog ce vam reci sve

Moja ljubav

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws




Counter