Dobrodosli na moj blog... za sve ostale informacije obratite se na boky_vk@net.hr
G-Unit
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




..::Boky::..

10.06.2006., subota

KISA!!!

Evo ljudi ja se probudio u 13.00h i pogledam van ono pada kisa!!!=( Odvratno...mad A meni dosadno neznam sta da radim!!!! Moram uciti a neda mi se... Neznam hocu li veceras u grad kada ova kisa padano, a tako mi se ide... mislio sa party,al necu(sala ja nepijem)winkNeznam sta cu raditi veceras ak nebudem isao u grad, a gledat cu utakmice ak nista drugo, navijat i kidat si zivce!!!!hrvatskaludA nist onda ljudi...pozdravljam vas i cujemo se...

mahwavePOZDRAVwavemah

13:59 Komentiraj ovaj post /10/ isprintaj za kasnije ;)

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ovaj blog ce vam reci sve

Moja ljubav

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws




Counter