ST Bookie

subota, 12.05.2007.

Šta ti je sudbina...

Znam da je ovo blog o klađenju,ali danas kad sam došao na posao nije mi bilo do klađenja. Vidio sam naslovnicu 24 Sata i mrtvog brata mog odličnog prijatelja. Kad sam otvorio novine,još veći šok,krupni plan njegove zabačene glave i otvorene oči uprte ravno-visoko u nebo. Kako tužno,kako šokantno. Čime je on to zaslužio? Kome se zamirio,kome je dužan ostao,jeli to bilo slučajno??? Nisan prestao do večeri misliti o tome kada sam vidio vijesti Nove Tv i informaciju iz tiska Srbije da je Jovan Joca Manović ubijen greškom,tj.zabunom ubojice!?! Sidiš na štekatu,piješ kavu,čekaš curu,i odjednom sleđa primiš 9 metaka u tijelo,niti oći ne stigneš zaklopit,več si na drugom svijetu?! Kakva je to sudbina? Ko to može pojasnit? Ljudi svaki dan umiru,na svakakve načine...ali ovo je 1 od najtužnijih i najbizarnijih naćina. Tog dana kad se to desilo njegov brat me nazva iz autobusa za Beograd samo da mi to kaže,i da svratim do njega kad se vrati! A šta ću kad ga vidim? Šta ću reč njegovoj majci? Samo prije 20 dana sam snjom pričao dugo,čak se i dopisivao s njom žustro u vezi nekih problema naše dvi familije. Ali završili smo razgovor s riječima da je važno da smo živi i zdravi,i da treba čuvat živce i zdravlje,a na kraju će valjda sve bit u redu. A kroz priču je par puta spomenula slićne riči njenog dragog sina Joce i njegovih utješnih poruka u vezi toga. A sada? Što bih joj sad mogao reći? Mučili su je svakakvi problemi dosad,jedva spaja kraj s krajem,trudi se radi,sama prehranjuje sebe,mater i sina...a sada se ovako nešto besmisleno desi. A Joco moj,nisi imo sriće u životu!! Starci ti se rastali dok si o autičima trebo razmišljat. Odrastao si u okružju rata i nacionalizma! Otac srbin,majka hrvatica...rođen u Splitu,a radi oca živio u Beogradu. Tamo te prozivali ustašom,ovdi četnikom! Trudiš se u košarci,treniraš,žrtvuješ se,daješ sve od sebe za svaki klub,bio to Alkar iz Sinja (Sinjski Maligani) ili neki klub u Portugalu,Francuskoj ili na Kosovu. Cjene te,vole te,ali ti ostaju dužni (u KK Splitu 50 000 kuna),proganjaju te,proklinju te jer si iskren i pošten! Živiš samo za košarku,ali malo ko to cijeni! Voliš Split,rođen si tu,odrastao tu,imaš brata,mater,babu,familiu,prijatelje tu,ali si za sve ostale samo tamo neki srbin koji nikad neće uspjeti radi toga ovdi! Gdjegod si bio,svoje srce si ostavio,a opet nikad nisi dobio pohvale i zasluge koje si zaslužio! Pomažeš ocu u treniranju,odgajanju mladih košarkaša,voliš taj posa,sve uz to,nadaš se angažmanu,ništa ti nije teško,svakom pomažeš,ne mariš za pare....a onda...a onda te neko usred bijela dana ubije zabunom rafalom jer sličiš na tamo nekog....O Bože! Rođendan ti je u nedilju!! 3 godine i 2 dana si stariji od mene....Nebih tio biti niti 10 sekundi u koži tvoje majke sad! Sve čemu se nadala,veselila,tješila sve ove godine i cili život otišlo u nepovrat zabunom nekog kretena,ubojice,psihopata,mafijaša. Otići ću na pogreb,ali neće mi bit nimalo lako sve to vidjeti. Sprovodi su valjda normalna stvar u životu svakog čovjeka. Baš mi prijatelj govori kako ove godine je stravićno na koliko sprovoda je išao. Prije 2 mjeseca njegovu prijateljicu iz ulice (oko 28 god) bivši muž ubio pištoljem,pa ondio ustrijelio sebe! Ostao je živ,a medicinska sestra koja je na njegovom odjelu je majka te cure!? Prije misec dana kolegica iz njegovih školskih dana vozila se sa svojim mužom na motoru,i na putu su izgubili kontrolu,zabili se u maslinu,ona na licu mjesta mrtva,a on u komi. Ostavili su dvoje male djece. On se nedavno srečom probudio iz kome,al nitko mu nema hrabrosti reć da mu je žena mrtva,možda baš njegovom greškom. Lažu mu da je u bolnici,leži,i da će sve bit u redu. Nekidan susjed koji drži kafić preko puta mog posla,simpatićan čovjek (oko 45 god.),skoro svaki dan sam ga viđao,ima dvije krasne mlade kćeri umro od raka pluća koji mu je dijagnosticiran prije 20 dana?! Kakvih je tih 20 zadnjih dana imao? Jeli znao što ga čeka,kada će otići? Jeli se pripremio dobro? Oprostio sa svima? Sve nas smrt čeka,tu nema dileme! Možda za 50 godina,možda sutra? Možda umremo u snu,u dubokoj starosti,možda od nekog pijanog vozaća koji proleti kroz crveno! Ne znamo mi to,nije na nama ni da znamo! Ali dali se možemo pripremiti na to? Što bih učinili kad bi znali da sutra umirete? Dali bi oprostili svima sve nažao što su vam učinili? Dali bi se izvinili ljudima koji su vam zamjerili nešto? Dali ste živili takvi život da vam nebi bilo žao sutra umrijeti? Ako niste,živite ga!! Ako se ljutite na nekog,probajte ga razumit!! Ako imate neprijatelje,učinite od njih dobre poznanike!! Ako imate poznanike,učinite od njih prijatelje!! Imate curu,momka,brata,sestru,ženu,majku,muža,sina,kćer....ko zna hoćete li ih imat sutra? Možda ih sudbina dočeka sa ružnom porukom,možda odu nenadano bez pozdrava!! Dali ste sigurni da znaju koliko vam znaće? Dali bi imali još nešto da kažete njima...onda kada bude kasno? Nemojte da bude kasno,nemojte tratiti život na bilo šta osim ljubavi!! Možda zvući cinično od čovjeka koji sate,dane,tjedne i mjesece provodi u klađenju,a ni curu trenutno nema...al iskren sam i neman šta da skrivam. Svi živimo kako najbolje umijemo,ali bez ljubavi i prijatelja nema ništa!! Nemojte se jednog dana zateći u mislima da ste potratili život. Nedaj Bože,al meni se čini ko da mi je smrt sve bliže i bliže,ko da steže obruč oko mene!! Do sada su mi samo babe i didovi umirali prirodnom smrću negdi u starosti...sada slušam prijatelja i njegova iskustva..ko da su moja...oni par na motoru je stradao na križanju kod Rogoznice,na skretanju za Podorljak taman tamo di sam ja jedno 10 000 puta bezbrižno prošao,skretao autom i motorom. Susjed mi nenadano umro relativno mlad. Pa mi prijatelju ubijen brat...sve bliže,sve jače to djeluje na mene! Sigurno jednog dana ću morat pokopat majku i oca,ali hoću li biti spreman? Neznan,ali potrudit ću se!! ...Ipak....nešto lipo za kraj,mom prijatelju Vulturesu iz Banje Luke (kvragu,neznan ni kako se zove) se rodilo kumče!! Baš ljep,sretan trenutak! Želim mu lipo,mirno i stretno djetinjstvo,kao naravno i dugačak i ispunjen život! Njemu,kao i svima vama!! Pozdrav od Bookia....

12.05.2007. u 05:05 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2011 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (7)
Travanj 2010 (10)
Ožujak 2010 (13)
Veljača 2010 (16)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (5)
Srpanj 2009 (7)
Lipanj 2009 (11)
Svibanj 2009 (14)
Travanj 2009 (27)
Ožujak 2009 (27)
Veljača 2009 (17)
Siječanj 2009 (13)
Prosinac 2008 (8)
Studeni 2008 (15)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (12)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (10)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (15)
Ožujak 2008 (33)
Veljača 2008 (28)
Siječanj 2008 (34)
Prosinac 2007 (21)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (30)
Rujan 2007 (17)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (9)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (41)
Travanj 2007 (40)
Ožujak 2007 (41)
Veljača 2007 (44)
Siječanj 2007 (47)
Prosinac 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?



......................Moja kontakt adresa: bookie-bookmaker@hotmail.com













Ove nikad ne igrat i koga igrat:

ZA PSIHIJATRIJU: Monfils-Tipsarević-Bennetau-Karlović-Robredo-Gasquet-Karanušić-Andreev-Kohchreiber-Berdych-Hanescu-Fish-Korolev
ZA POHVALU: Isner-Monaco-Melzer-Kubot-S.Robert-Golubev (od ove godine)


Cursors

>Counter Stats
sport supplements
sport supplements Counter
Moji prijatelji-kockari:
...E ovdi je prije bila dobra ekipa,al su svi polako odustali od klađenja ili bar od vođenja blogova.
Pa sad tu počasno mjesto drži samo moj kolega i ratni drug:
TENIS MENTOR
A evo i ostalih polako:
BETONLINE
INDYBET