bOOka

ponedjeljak, 01.01.2007.

Kako je počelo... drugi dio: Uređenje bEErtije

Paralelno s traženjem prostora u glavi sam pekao raznorazne ideje kako bi to trebalo izgledat uopće: kakvo ime,kakva mjuza,kakvo uređenje... Teoretiziranje do najsitnijih detalja... Budući da sam 10 godina (od 15-e)radio sa ćaćom na montaži namještaja uspio sam uštedit nešto love,a i naučit nešto o uređenju interijera...
Kada sam uletio u sadašnji prostor on se zvao Sky bar,i vodili su ga ljudi 4 mjeseca bez ikakvih rezultata...namcor . Birc je još radio,a ja sam tjedan dana svaki dan dolazio i snimao situaciju...Nije bilo ni pasa,mjuza sranje žešće,ozvučenje krama,osvetljenje ko u bolnici,zidovi ljubičasti,prvi dio potpuno prazan sa jednim pikadom i dva poker aparata i par džankoza koji tuku po njima... bang headbang
Jedan dan sam došao sa svojim frendon iz osnovne Zirotom (Viva caffe,Tesla) wave da mu pokažem i pitam za savjet. Iz priloženog se vidjelo veliko sranje,pa me zanimalo njegovo mišljenje kao već trogodišnjeg ugostitelja... I onda legendaran tenutak: Ziro stane,zažmiri minutu,ništa ne priča, digne glavu i kaže: ALENE,OVAKO: PLEJS ĆE SE ZVAT BUKA,TJ. bOOka SA DVA O, I IMAT ĆEŠ BRDO POLICA S KNJIGAMA U NJEMU!Trebaš pofarbat u neke fine tople boje,da se ljudi osjećaju ko doma,a ne ko ovaj cirkus.Baci te jebene poker aparate,pa će s njim otić i ovi panjevi,zaprži dobru mjuzu....... i tako smo pričali još par sati i usklađivali ideje.
Ja sam definitivno potvrdio da prostor uzimam u najam i krenuo sa skupljanjem potrebne dokumentacije za otvaranjem obrta.
Plan je bio da od 01.04. uđem u prostor koji je praktički bio u potpunosti upotrebljiv,vizualno ga prilagodim sebi,sredim dobar razglas i to je to...ali...mad
31.03. zove me vlasnik kuće da dođem dole jer ima lošu vijest... Tip koji je bio u najmu prije mene se zadnji dan posvađao s vlasnikom kuće i za inat demolirao cijeli lokal: zašarao zidove,porazbijao sve lampe i dobar dio ogledala i plafon,sve separee rasparao nožem,vrata izbušio,po podu i separeima razlio farbu...
Vlasnik izvan sebe,ja isto.Već sam predao zahtjev za otvorenje obrta. Jeb ga,ja ću to sredit kud puklo da puklo... Mjesec i dvadeset dana trajalo je uređenje...bacanje šanka iz prve prostorije,postavljanje drugih ulaznih vrata,farbanje,tapeciranje,izrada barskih stolova i malih klub stolića i polica za knjige,špricanje fotelja i stolova,paralelno sa trčanjem za papirologijom,otvaranje računa,skupljanje starih knjiga,razglas,izrada d.j. pultića,rasvjeta,knjigovođa,frižideri,šankomati i ostali aparati... puknucu
Nisam znao što bi na zid kao glavni logotip... Angažirao sam dobrog frenda Martina,fenomenalnog crtača da preko starog grafita Sky bar nacrta Travoltu i S.L.Jacksona iz Pulp Fictiona u onoj pozi sa sakoima i gunovima dok S.L. Jackson citira bibliju: Ezekiel 25:17...
Martin je cijelu noć slikao,ja došao ujutro,jedem burek i divim se tome,jer su se face već dobro nazirale,a onda puf... KOJI ĆE MENI KURAC U BeeRCU 2 TIPA SA GUNOVIMA? Ja želim mirno mjesto u koje neće zalazit kojekakvi đikani,a ovakva slika indirektno šalje suprotnu poruku!!!!bang
Martine molim te ako nije bed briši sve,jučer si radio zakurac...
Zovem Anu i pitam je da izvuče neki dobar citat vezan uz knjige,cugu ili šta ti ja znam... Ana ko iz puške izvali Baudlelairevo "Opajanje" i bi tako. Veco mi je posudio veliku knjižurinu sa glagoljicom,a kad sam vidio slovo B,rekog: "Jebote,vid mi logo..." thumbup Martin je dva tjedna svaku čitavu noć (Martin radi isključivo po noći) crtao,pisao,sjenčao...
Moj tata je sređivao namještaj koji se pomalo krcao...Brat došao iz Ljubljane,zasukao rukave i uzeo pinel,Anin tata rezao limove sa stalke od stolova,Ziro nadzirao radove i dijelio stilske savjete,Bada dijelio savjete kako se obrt vodi...+ još bar 50-ak ljudi koji su bili aktivno uključeni u cijelo uređenje...
20.05.2005. na 7. godišnjicu otvorenja Točke,otvorila se bOOka...
...nastavak slijedi...osoblje,program i ideje...



01.01.2007. u 20:12 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

... najbOOčnije mjesto u gradu...

KONTAKAT

bOOkamail@gmail.com

MySpace

...bOOčno osoblje...staro...novo...leteće...teleće...

...

...gospodin Mance... Šef....


...gospođa Mance... Šefica.. kao....


...Zmaj... Zmajo..uTuKku....Tikva...


...Tox...Toxic...Legenda....


...Gale...i jedan od mnogih selebritija u našem klubu...


...Bruno...bosanac....


...Lerga....


...Maki .... i Limun ...


...Ogi...nije mu ništa-daj rakije...



...

...STUPac SRAMA...