http://img143.imageshack.us/img143/6123/rozocg8.png

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yep or nop
By Me

Opis bloga i banneri:

uživajte u mom blogu
a to je moj život,
i ne zaboravite komentirati!
znam da je ovaj blog prenatrpan,
a ako vam to smeta
svakako napišitte komentar
i ja ću obrisat one stare postove
i sredit box-eve!!!!!
tnx(hvala) na komentarima!!!

I SVAKAKO IDITE NA OVAJ BLOG
JEDNIM KLIKOM
izi,bela,ela!














evo fotkica:

Image Hosted by ImageShack.us



EVO JEDAN MALI DUPIN:

ova fotka dupina je nepomićna,ali nadam se da vam se sviđa.!

EVO JEDNA ŠAPICA MALOG MEDEKA:

ova slika šapice je pokretna,ali samo svjetluca pa je kao obična.

evo mali svjetleči zmaj:



ova slika prikazuje pokretnu sliku zmaja,ustvari i nije baš pokretna jer samo svijetli!!



Klikni i <br />
komaj



EVO MAJMUNICE:



ova majmunica je pokretna i miče se zato čitaj...

BEBA



ova slika bebe je pokretna i beba će se naučiti da ne piša u kaktus!!


Svrati i komaj



EVO JOŠ MALO DUPINA:



slika nije pokretna.
RAZBIJAČ



slika je pokretljiva,gledaj ju i skužit ćeš!!


HELLO LJUDI EVO MENE OPET SA SLIKAMA,LUDIM,ANIMIRANIM..

VOLIM TE BUDALO!



SLATKO SRCE MOJE:



MLJAC-MLJAC



JEL ME VOJIŠ?



STJUART MALI:



DELFINIĆ NA MJESEĆINI:



SVI STE VI CAREVI:



OKO



SMIJEŠANA LUBANJA



NE ZABORAVIT KOMAT

Klikni


NE ZABORAVIT KOMAT

Upri i komaj


BEBA KOJA GLUMI BUDALU:

[url=http://imageshack.us]
[/url]

TRAVA PLAVE BOJE



AVRIL:



SHAKIRA:





evo malo porukica:















evo malo fotki od sestara OLSEN!













evo parr fotki od bratz:
Glitter Graphics

Bratz Glitters



Glitter Graphics

Bratz Glitters



Glitter Graphics

Glitter Bratz Graphics



Glitter Graphics



Glitter Graphics

Bratz Glitter



Glitter Graphics

Bratz Glitter



sve i svašta


Custom Myspace Clock



LINKOVI!:

BLOGOVI OSOBA KOJE PRIVATNO ZNAM:

lara
katy-bivši blog
larin brat luka
korado ili koraca
izi ili izabela
vali ili valentina
novi blog od katy!
nerma-novi blog
jolea>
tena
dora-mlađa sestra od tene

BLOGOVI LJUDI KOJE SAM UPOZNALA NA CHETU!:

ena,bivši joj je blog ena96 bio
kateedizajn
bubu s cheta
crazy_avrilka
dea
ziggy
braco
benic@

PAR SUPER ADRESA!:

evo adfrese sa dizzajnima:

nema imena!zubo
mc_branethumbup
kate
ugly dizzajni
zna raditi dobre avatare i bannere!


topmodel i sve vezano uz njega

vezano uz privatni život itd.

O MENI:
ime: antonellathumbup
prezime:****nije za javnost****wink
nadimak:anti,anto i viky(wiky)rolleyes
hobi:volim rolanje jer mi dobro idu,volim voziti bajsicu(biciklu),
skejt idem i na ritmicnu gimnastiku "GAZELE".
volim zezati se sa obitelji i igrati sa svojim psima!!yes naughty
ne volim ljude koji maltretiraju životinjeheadbang mad
i mrzim dvolične ljude!namcor burninmad

PRIJATELJI:
razred(cure):
Ivana,Lara,Ema,Mattea,Karla,Martina,
Valentina,Sara,Maja,
Paola,Marina,
Izabela-sory curama
koje nisu upisane,
razred(dečki):Matija,
Deni,Dalen,Danijel,
Tedi,Marko...
zgrada:Anton,Amel,Luka,Koraca,Eko...,
Katy-bivše,Nerma-bivše,Antonella,Anamarija,Lucija...

Kako skinuti dizajn?
1.Uprete ispod dizajna Download
2.Otidete na kraj staranice i uprete free
3.Otidete na pola stranice i prepisete ta slova i brojke(kod) sa slike
4.Uprete download from....
5.Pa Open
6.Udete u blog editor
7.Pa u dizajn
8.Pa u hrml kod predloska
9.Izbrisete swe i kopirate kod koji ste otworili
10.Kliknete spremi


evo jedan blog od moje bivše frendice!!!a href="http://angelonsky.blog.hr">Image Hosted by ImageShack.us



evo malo fotkica:

neke su bezveze,a neke su cool!!!



moj mali pas:
ona je crna dalmatinerica,sa crnim pjegama ima 3 mjeseca i zove se BEBA.


moj veliki pas:
ona je također dalmatinerica,sa smeđim je pjegama i zove se DONNA.



moj konj:



EWO DVIJE SLIKE OD MOJIH PRIJATELJICA
ovo je lara koja ide sa mnom u razred,a blog joj je angelonsky.blog.hr

slika je nepokretna


evo izabela koja također ide sa mnom u razred



EWO SLIKICA OD MOJIH RIBICA:
ja imam dva akvarija riba prvi su skalari,a drugi su gupiji!!

ove ribice se zovu skalari,velike su i lijepe:




evo ove ribe su gupiji,male su brzo se rađaju(kote),i imam ih puno!!!inače imaju velike repove kao lepeze!!!!



slike su mutne jer je bilo jako svjetlo tak da sorry!!!



20 NAČINA KAKO NAŽIVCIRATI RODITELJE(PROVJERENO):
1.
Pratite ih svuda po kući/stanu
2.Svaki puta kad kažu vaše ime,recite "muuu"
3.Sve riječi govoite unatraške
4.Zatrčavajte se u zidove
5.Recite im da se nošenje odjeće protivi vašoj religiji
6.Dođite im u sobu u 4 ujutro i recite "Dobro jutro djeco prirode!"
7.Zahrčite dok se smijete,te se nakon toga počnite još jače smijati
8.Konstantno ponavljajte popularne rečenice iz crtića
9.Isčupajte nekom vlas kose i viknite: "DNK!"
10.Razgovarajte s olovkom
11.Pravite se da imate "nevidljive prijatelje" s kojima stalno razgovarate
12.Probajte se popeti na zid (u njihovoj prisutnosti)
13.Stavite si kvačice za veš na nos
14.Žvačite kosu (svoju)
15.Vičite "Utapam se!!!!!" dok se tuširate ili kupate
16.Za sve što kažu viknite "Lažeš!"
17.Pravite se sat vremena da razgovarate na telefon sa dečkom/curom
18.Probajte plivati na podu
19.Kucajte im na vrata sobe cijelu noć
20.Ako vam kažu neku riječ iz neke pjesme koju znate,odmah počnite glasno pjevati tu pjesmu.

evo malo pitanja! i molim vas da odgovorite!!

kakav vam je moj blog?
cool!
glupost koju treba obrisat!
tako-tako
super
ok
nista od navedenog!
  
pollcode.com free polls






mislim da je svima dosta fotkica i fotki!!!!zat evo malo o mom razredu:
moj razred je totalno lud!!!!cure su: neke su šminkerice,neke su pre živčane,neke se oblače punk i neke se oblače i ponašaju hip hoperski!!!!!a dečki su: pola su "face",jedan se dečko oblači i jako voli punk,neki su malo "ludi"-malo više...

moj je razred totalno najgori u našoj školi!!!!
tako kažu svi profesori a ja im ne vjerujem jer nismo najgori!!!
ah,ja bi se prebacila u šijana školu ali da bar poznam nekog iz 6. razreda ili da se bar netko iz mog razreda preseli u šijana šklu!!!!

znam da je šijana opasnija škola od moje,ali tamo je sve lakše i lijepša je škola!!!!!
meni su najlijepše škole:šijana i centar i kaštanjer(ali je kaštanjer jako teška škola!!!)
i dobili smo zabrane!!!užas!!!!!!

ajde ovo je dosadno idem ja pisat post o današnjem danu(22.2.2008.g),a pošto je sad 0:13h onda pišem o jučerašnjem danu!!!!


OVO SU FOTKE MENE I MOJIH FRENDOVA/CA za maškare:

nerma,jedna od mojih bivših naj frendica!!!



ovo sam ja:


ovo sam ja:



ovo sam ja


ovo sam ja


ovo su moje bivše naj frendice


ovo je katy


ovo je nerma


ovo je katy šteta što se slika baš dobro ne vidi


ovo su slike zidova iz moje sobe,a oslikala ih je moja mama!






AAstounding
NNeglected
TTempting
OOdd
NNew
EExcellent
LLight
LLight
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


EVO MOJIH KUĆNIH LJUBIMACA!

PSI:








Myspace Pets at YourSpaceIsBest.com

AAwkward
NNoisy
TTender
OOrganic
NNerdy



Free Website Counters
Free Website Counters

četvrtak, 24.04.2008.

ey ljudovi!

ee napokon pišem post nakon 2 tjedna.
žao mi je što vam nisam pisala jer nisam imala internet!
zato vam pišem sad kakav mi je koma dan bio jučer!

ovako dan mi je počeu u 7 ujutro kad sam se probudila u školu,krenula sam s maminim autom i tako je jutro prošlo glupom školom!
nakon škole je mama došla po mene i rekla kako je jedan glupi omar zvonio meni na vrata,ali se nije on predstavio nego je amel(amy) zvonio umjesto njega!taj omar sebi umišlja da ću ja biti s njim!on je glup i zloban u kukavica je!joj kako mi je žao da nisam bila doma kad mi je zvoniozbo vjeronauka nisam bila doma,ali da jesam dobio bi takvu šamarčinu da bi se odljubio od mene i još bolje nne bi nikad više tu došao¨!!!!MRZIM OMARA!ali da znate da je egipčanin i da se zove omar a u prezimenu ima Q znam da mislite da sam luda što ne želim biti s njim ali da ga znate rekli biste da nisam luda i da sam dobro rekla!

ALI DOSTA O NJEMU POZLIT ĆE MI!

e da zbog njega mi i je dan bio koma!
i to bi bio ovaj post!!!!!!!!!
iduči vas očekuje sutra ili u subotu!

- 13:13 - Ostavi trag (32) - Troši drva - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.