boogov bložni nokat...

srijeda, 25.10.2006.

Shoobedoobedaba....

Ja živim u Španskiom, 1 minutu od crkve. I tako ti nadobudni ljudi su si stavili razglas na crkvu, tako da se čuje sve šta pričaju i pjevaju ( "pjevaju" Bawahahaha ) u radijusu 500 m... gdje se našla i moja malenkost. Tako da sam od toga dana dio svake mise protiv svoje volje. Ne, ja nisam nikakav antikrist i sl... Ja sam ateist, kao svaki normalniji kršćanin danas. :D Poštujem sve blagdane kršćanstva i tako ću nastavit, tako sam odgojen. Al sam ateist. I ne vjerujem. Tu si ne mogu pomoć. Al dali sam ja zaslužio to slušat svaki dan, minimalno tri puta over and over again? Sa još 1000 ljudi oko te crkve? Po meni je to porilično bezobrazan čin. Kaj se more...

Al dobro naviko sam se već. Danas sam ponovo bio u Zaprešiću. Sa opet dražesnim mi bićima, od kojih me jedno jako jako mrzi. Al svejedno su oni meni dragi. :) Prekinuh svojih 2 i po tjedna bolovanja i nastavio sam sa civilkom. I tako redom dan za danom...

Ovaj tjedan bi trebao neš snimat sa frendovima iz osnovnjaka. Weeeeeeee. I imat probu sa jednim blues-rock bendom. Malo mi je bedara jer su oni svi školoani muzičari, a ja samouki poluisprdak na gitari bawahahaha, al bumo vidli kak i kamo će to ić. Uglavnom, još me uvjek pere poprilična flegmatičnost oko svega. Nije baš zdravo, al sam se prestao dat zajebavat oko dosta stvari, and it feels good.

Zboogom ljudi.
Pozdrav za Rens.


Idem se pozabavit Summer songom od Satriania. :)




I nešto za moje susjede sa razglasom >:-)

25.10.2006. u 15:22 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Bits and tips...



Koga zanima moje glazbene kvaziuratke može slušat ovdje:

B o o g




-
Ja....

Nick: Boog
Godine: 20
Fax: .......
Prebivalište: Špansko
Spol: N/A
Mobitel: Imam
Hobij: Gitara
Bend: DIDS
Status: Mlad, perspektivan, nevin
ICQ: 233033919
Mejl: dids_gtr@yahoo.com

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

car rentals


Images for your blog


Top shop...

Joe Satriani - The Extremist



Photobucket - Video and Image Hosting
Kaj igram...

Photobucket - Video and Image Hosting
The man... The legend... DD...


Najbolji album svih vremena...
Photobucket - Video and Image Hosting


Nice baby...
Photobucket - Video and Image Hosting


Restless soul enjoy your youth...

Kvazikviz...