...I've seen a million faces an I've rocked them all...

10.03.2007., subota

FiNally I dId It.... :)

Eto poštovani moji mediji došlo vrime da i ja napišen novi post.....po neznan već koji put se vraćan na u ove blogerske scene.....i eto tako.....zadnji moj post bile su one meksičke sapunice...to san pisa dok su bili praznici...nego tija san i češće pisat,al san bija spriječen....naime kuća mi se renovirala pa san bez svog dragog kompića bio punih misec ipo dana...pa san koji put u rođaka malo obiša sve ove ma-blogove....i eto....život sve po starom...trenira se...ide se u školu(iako nije baš bajno)...a jedina promjena u odnosu na moj zadnji post je ta šta san kisscereklUdO zALjUbLjEncerekkiss(zna ona ko je... pripoznat će se,kad pročita ovo...i ovin puten je pozdravljan)...tako van je to u me...dugo vrimena me uopće žene ne interesiraju...al onda kad me pukne....lud san trista...i eto tolko ljudi moji.....samo da van najavin da ćemo ja i moj kolega Lelas od sljedećeg tjedna klupski blog vratit u pogon...(Kingsi se probuduli iz mrtvih...e kad bi bar večeras tukli...izravnog konkurenta za opstanak...bilo bi zakon...)..u dvorani san više nego ikad...kad god me mater pita di ćeš...ja u dvoranu...Odbojka rullessscerek....majko sinoć mi glupa razrednica zvala mater doma da smo pobigli sa njemačkog...a majka govori nešto ko da neću vanka...ma pustit će ona mene znan ja nju...e da i pozdravljan sve one koji će večeras vanka wave...i sada ću malo više uređivat blog...e samo još jedna info. večeras je najveći derbi na svijetu(22h Nou Camp) Barcelona-Real M.(ovaj put bez brojnih zvjezda-Ronaldinho,R. Carlos,Reyes,Cannavaro,Beckham)
...pozz svima...mahwavemahwave
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 10:48 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

-Opis bloga-