...I've seen a million faces an I've rocked them all...

25.12.2006., ponedjeljak

-...još jedan post...My Birthday...-

OBJAVLJENO:26.12. u 12.40 h

(*kao što i vidite naslov bloga mi je za sada HELP ME to san stavio samo za to što neznan kako da ga nazoven...pa bi volio da mi vi date neke prijedloge...*)

-šta da van velin,eeeeeeeeee da danas mi je rođendan juhuhuhhuhuhuhu.....
-eeeee,26.12. koji lipi datum,ma nema je moja mater znala kad će me rodit....ma nema svaka joj čast..
-eto pa bilo bi red da mi čestitate:jer kaže se samo jednom imaš 16 godina,ja ne poznan nikoga ko je to ima dvaput,ako vi jeste recite(a lud li san u pič** mater'nu)....
!!! SRiTAN MI ROĐENDAN !!!
partypartypartypartypartypartypartypartyparty
naughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughty
thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-već su mi većina frendova čestitali,al eto i vas malo da obavijestin-
-e posebno stavljan naglasak da je moj klupski kolega A.Lelas danas oša na reprezentativni kamp u Poreč-pa sritno "kumaš'no"-

-e i danas mi je moj rođak Mate "jebako" da neki dobar cd:kombinacija techna,hausa,rocka,popa,metala.....neznan odakl'en njemu to....al eto...i svidile mi se kojih 6-7 pisama....neki drugi put ću van reć koje su da poslušate ako oćete...
-e a i zakon mi je ona serija "Vatreni dečki" ili ti na engl. "Rescue me" e i tražin već nekih 3-4 dana onu pismu s kojon serija počinje i konačno san je naša nakon vrlo dobrog prikopavanja neta,pa evo je....
The Von Bondies - C'mon C'mon

-ovaj post san objavio u utorak ali san ga jučer spremio pa neznan koji k**** piše u ponediljak da je objavljen-
-to je to,aj pomallo(to mi je sad novi pozzdrav)-mahwavemah

- 18:43 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

-Opis bloga-