...I've seen a million faces an I've rocked them all...

29.09.2006., petak

...napokon mi je "šuknilo" da napišen novi post....

-Evo vako-prvo da vas sve lipo pozdravinwavewave i da vas pitan jeste li dobro?cool??Eto tako svašta se izdogađalo u ovih 20 dana od mog zadnjeg postasmokin....u školi nije loše što se tiče zajebancije(a pogotovo što sidin sa onon legendon pa se cilo vrime zajebajemo) ali kad kažu za kontrolnuheadbangburninmad to mi odma iskvari sliku(neznan kako bi se drugo izrazijobang)...odma mi dođe da se "bang" kada čujen za neku kontrolnu.....samo da kažen da razrednicu ispižđujemo na satu-čin se ona okrene pisat štogod na ploču lete razno-razni projektili po razredu....i dosta sada o školi..

...sad ćemo malo o životu...sviđaju mi se 2-3 prvašice(naravno srednjoškolke da kogo nebi pomislo štogod....) pa ćemo štogo probat učinit....i ovaj živin jednu od najboljih godina svog života (neznan kad san zadnji put izdobija toliko stvari u kratkon vremenskom periodu-starci su mi kupili novu sobu koju bi mi tribali doć namontirat,uskoro bi triba dobit novu liniju za u sobu)- i što je nabolje danas san kupio(mater dala pola i ja pola)-novi dres o reala..pa evo ga(ovaki san uzeja):

Image Hosted by ImageShack.us

...i tako sada šećer na kraju...SPORT......naravno o čemu bi svoje poslidnje riči u ovon postu posvetio nego Realu:pa eto tijo bi napomenit da je Real u utorak nabušio Dinama(ali naravno iz Kijeva-neće naš "Diiiiiiinnnnnnaaaaaaammmmmmmoooooo" još za koje desetljeće u ligu "šampiona"-jer in je Auxerre očita lekciju 5-2 u oba susreta-triba još puno pure i mlika ist)5-1,a ovaj tjedan igraju gradski derbi sa Atletico-n(bit će zanimljivo)i samo da napomenen Real sada u Primeri ima isto bodova ko rivali Barcelona i Valencija(naravno samo njih napominjen je su oni glavni favoriti za prvenstvo) ali ne triba naravno zaboravit Sevillu i Atletica.....i et tako još da napomenen u nedilju se igra Hrv derbi između Hajduka i Dinama(nadan se da će in i hajduk sada "naplatit europske troškove").....

Image Hosted by ImageShack.us

....i evo neke sličice...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

…i to bi bilo to dragi moji…čujemo se...
- 20:48 - Komentari (36) - Isprintaj - #

09.09.2006., subota

obeća san novi.......post pa evo ga...

--kao što i naglasihnut u naslovu-ovo je moj novi post.......i poslušat ću ideje koje ste mi dali-tj. da učinim moj zujoblog malo smiješnijimmah i zabavnijim a da ne pišem samo o Realu i transferima(ali naravno nemože bez Realacool ja ću ga bar spomenit).....i eto....čime da počnem....e da prvi tjedan škole je iza nas...dobili smo novu učenicu...onako simpanaughty ženska-zabavna a i lipakiss....eto tako.njami...ža mi je šta je poginio onaj lovac na krokodile...jadan čovik cili život sa beštijama..a na kraju ga beštije ubile...jadan on......eeeeeeeee, i sada ću stavit štogod slikica-smišnih naravno i štogod klipova.....(neda mi se više pisat-i nadan se da ću sada češće osviježavat blog-npr. za neki 4-5mahwave dana)..............

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
(ova slika je za vlaja)

Funny Videos
Funny Videos

(ha,ha,ha)

Funny Videos
Funny Videos

(koja legenda mali)

Funny Videos
Funny Videos

(a jebate ko bi se sitijo ovoga)

-to bi bilo sve za sada što se slika tiče.....

-a sada malo o sportu:Real je u zadnjem danu prijelaznog roka napravio zamjenu sa Arsenalom Baptista - Reyes(i Arsenal je dobio još 3 milijuna eura)(pa evo i njegove slike):
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
.................... i eto pozdrav svima do idućeg posta........kissmahwave
- 19:52 - Komentari (78) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

-Opis bloga-