...I've seen a million faces an I've rocked them all...

21.06.2006., srijeda

REKLAMA(N.Š).....I još štogod....I to nije sve.....I malo o sp-u..........

-jjjjuuuuuppiiiiiii-Uskoro se bliži jubilarni 1000-ti posjet na mom blogaču.......
-Ahhhhh,odavno nisan pisa ništa vezano za sport-pa da se posvetin malo Sp-u:danas su igrana 4 susreta skupina-po dvi iz grupe C & D--- C:ARG-NED 0-0
CIV-SCG 3-2(čak 2 crv. kartona i dva penala-oba za CIV-Ob. bjelokosti) D:POR-MEX 2-1
IRA-ANG 1-1
-za sada su se u 1/8 finala plasirali:GER,ECU,ENG,SWE,ARG,NED,POR,MEX-ali i još neke repke su se plasirale-ali napisa san samo one koje su odigrale cilo prvo kolo(neda mi se pisat puna imena-pravi nog. znalac zna o kojim se repkama radi)-a nadamo se da ćemo se i mi nakon sutrašnje tekme pridružit tom društvu.I evo stavit ću jedan insert sa naše tekme kontra "žutih" koji prikazuje najbolje prilike na utakmici:

23:26


-Malo san prominio dizajn blogača-pa kao van se sviđa?????thumbup
-Nikakva mi ideja za post sada ne pada na pamet,ali ipak mi se nešto piše.Danas san opet bio na vaterpolu i bilo je također dobro.I Ninosmokin me je pita jesan li išta napisa o njemu-a ja kažen samo da san ga spomenija-moran momka sad malo izreklamirat-on van je završio(zaprarvo nije još) prvi raz. HTT-a izvuka se u zadnji čas(pa je dva predmetalud).....momak sluša metal(ima poprilično dugu kosu,svira gitaru i voli curenaughtynaughty)-evo njegove slike koju san skinio sa čepinog bloga(ode je u zimskom izdanju a i nevidi se baš dobro-budem ga je slikal pa ću ga stavit u neki budući postić):
Image Hosted by ImageShack.us
-eto toliko o njemu.......samo bi tijo pozdravit MARINICU koja je veliki fan Bon Jovi-ja(kao i ja)i evo jedne slikice za nju(JON BON JOVI & RICHIE SAMBORA):
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-i tijo bi reć Marinici u vezi bon jovi-evog koncerta(pogledaj u Splitu u Dancing Beara ili Dallasa da slučajno nema za kupit-mislin ako ga želiš kupit........i evo taman je završila tekma partyPOR-MEX-šminkeri su dobili 2-1(pa zaključite ko su šminkericoolcool)........i neda mi se više pisat.......maybe buden štogo našvrlja večeras,a do tada budite mi pozdravljeni......

-ajmo komentirajte-po mogućnosti da bude dosta komentara......byemahwavemahwave

-eeeeeeeee,skoro san zaboravio sutra igraju naši:"AJMO NAŠI....."
........bye(po drugi put)mahwave



- 17:47 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

-Opis bloga-