Photobucket

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

Ovaj je blog posvećen najboljem rock bendu na svijetu koji se zove BON JOVI !!!! I ovdje ću pisati samo o njima.
moj 2. blog

marija rock
rinčy
bonjovi_4ever
luca
ivana-split

Najnovije na youtubeu:




Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

SPOTOVI
Najnoviji:
Till we ain`t strangers anymore


Lost highway 2007.


(You want to) Make a Memory


2000.-te
Have a nice day


Who Says You Can`t Go Home


Everyday


It`s My Life


90-te
Lie To Me


Something For The Pian


I`ll Sleep When I`m Dead


Bed of roses


Always


80-te
Blood On Blood


You Give Love A Bad Name


Wanted dead or alive.


Bad Medicine


Born to be my baby


Livin` on a prayer

FUNNY INTERWIEVS...

-smijehnasmijte se do roflsuza gledajući ovaj intervju sa Jonom Bon Jovijemthumbup


-Jon & Richie dance try outs-2002yes


- Jon & Richie - "NAPUŠENI"smokin(yeah dude!!!)


Ova 3 dijela su mi jedni od omiljenihthumbup
-jon kao vlasnik football kluba javno osramoćenrofl


-pitanja publike od kojih boli glavaeek


-voditelj ga "rešetasmijeh"


Richie-Mr Funny-interview


The Band

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

nedjelja, 06.07.2008.

Bye people!

evo ostavila sam vam 3 posta za čitati dok me nema. Idem na more i vratiti ću se za 3-4 tjedna----šmrc.... Prva 2 sam napisala dan poslije live eartha prošle godine---07.07.07. kad sam znala da ću ostatak života pratiti Bon Jovi bend. Treći je o mojoj dušici Richieu--nažalost neću biti tu kad mu bude 49.rođendan u petak,pa sam sad nešto na brzinu sastavila. Šta ima novog kod mene? Pa svašta i ništa. Sa BJ plana ima dosta toga,al najvažnije je da imam jaaako velike planove i saznala sam sve informacije koje će mi pomoći da ih provedem...kupila sam si JBJ biografiju (iako sam ju več prije 1 god pročitala od frendice)....i jedna BJ frendica -Nina- mi je spržila Access All Areas dvd, koji je za puknut od smijeha---bend u 80ima,te sve što se događa u backstageu!!lol.budem vam sve prepričala kad se vratim.ajd ciaowave
P.S.-ljudi molim vas da prestanete pisati kako ih moramo ove godine na LH turneji dofurat u Hrv,jer je turneja zaključana več prije puuuno mjeseci, završili su europu prije nekoliko dana,a i kraj je 15.07. u MSG-u--što će biti najbolji koncert na turneji.Ja opet neću tada biti tu,tako da vam neću moći pisati novosti,nažalost.šmrc...nedostajat ćete mi...bye

|Komentiraj 50| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.