www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

love never dies - Blog.hr

<$Very.Smart.Bitch.$>

subota, 25.03.2006.

Ovu su neke od mojih SMS-ova. Ak vi znate još koje dobre, sam napišite!

1 Voljeti nekog, a ne biti s njim, isto je kao biti kažnjen, a ne biti kriv.
2 Zelene oči zavode, za plavima se luduje, za crnima umire, a za smeđima tuguje.
3 Krava kravi kaže MU, a ja tebi I LOVE YOU. Koza kozi kaže ME, a ja kažem VOLIM TE. Svinja svinji kaže ROK, a ja tebi šaljem CMOK!
4 Leti, leti golub, nosi bijelo pismo, mi se volimo, a zajedno nismo.
5 Ova poruka ima svoj zadatak: da na usne stavi osmijeh sladak. Ako nije uspjelo, odmah je se riješi,a ako jest – opet se nasmiješi!
6 Čovjek ne gospodari sobom, a najmanje svojim osjećajima. Zavedi mi um i imaš moje tijelo, pronađi mi dušu i imaš me zauvijek.
7 Abeceda ide u ritmu abc, brojevi idu u ritmu do re mi, a ljubav ide u ritmu ja i ti!
8 Prestat ću te voljeti. Prestat ću te željeti. Prestat ću s tobom ljubav dijeliti. Prestat ću ti poruke pisati, ali samo kad prestanem disati!
9 Jedno malo mače sad za tobom plače, jer ga mače drugo nije zvalo dugo. U košari svojoj sad se tužno svilo, mene je moje mače zaboravilo!
10 Ovo malo duše što u meni diše, sve ću tebi dati, da nemam ništa više. Lomio me život, varali me ljudi, sad mi ljubav treba, ti mi ljubav budi...
11 Ima nešto vrednije od zlata, to su tvoje ruke oko moga vrata. Ima nešto u noći što blista, to je naša ljubav – iskrena i čista!
12 Doći ću ti noćas u san, na obraz ću ti stavit dlan, nježno ću te milovat po licu, neću pustit suzu izdajicu, poljubit ću te u snene oči i tiho nestat u noći.
13 Noćas spavaju oni koji su voljeni, a budni su oni koji vole! Zato mirno spavaj, jer ti imaš nekoga tko te voli.
14 Ja sam tvoja kapljica! Ako me držiš na dlanu - skliznut ću, ako me držiš na suncu – isparit ću... Zato me čuvaj u srcu i – živjet ću...
15 Voli jer samo hrabri vole, a kukavice čekaju da budu voljene.
16 Znaj, neću te voljeti vječno, ali ne ljuti se, jer ništa ne traje vječno. Voljet ću te jedan dio vječnosti: cijeli svoj život.
17 Hej, ljepotane, izgubila sam broj svojega telefona. Bi li mi ti mogla posuditi svoj broj?
18 U život su mi potrebne 3 stvari: sunce, medo i ti. Sunce za dan, medo za noć, a ti zauvijek!
19 Više ovako ne ide! Dosta je! Čaša je prolivena, ovo se moralo dogoditi prije ili poslije. Moram to učiniti. Što ću kad te volim! – reče zec i pojede mrkvu.
20 Bolje je biti budan u dvoje nego spavati sam.
21 Dragi, kako možeš više vjerovati svojim očima nego meni? Tvoja nevjerna cura.
22 Ti imaš nešto osobito lijepo, slatko, jedinstveno, šarmantno, umiljato, šašavo, nešto što drugi nemaj i ne mogu imati – ti imaš mene!
23 Bolje je izgubiti sve i imati tebe, nego imati sve i izgubiti tebe!
24 Voli me – voljet ću te, ljubi me – ljubit ću te, varaj me – ubit ću te!
25 Brzo otvori prozor! Jesi? Nisi? Ajde daj! A sad lovi... još malo, evo je, dolazi... doletjela je samo za tebe najveća pusa na svijetu!
26 Život je lijep kad se živjeti zna, zato uzmi sve što se uzeti da, jer sreća je kratka, a živimo zbog nje, ne traži previše i dobit ćeš sve!
27 Godine idu, što nam život znači? Zajedno smo bili i bolji i jači. Ali život nisu snovi puni želja, zato znaj da do smrti u meni imaš prijatelja.
28 Hvala ti za sreću, radost i smijeh, hvala ti za svaki skriveni grijeh, hvala ti za riječ što i suze briše, takav se prijatelj ne nalazi više!
29 Nemoj me zaboraviti kad budeš daleko, kad sjećanja izblijede i kose posijede. Sjeti se mene i rečenice ove: „Samo prijatelji vrijede.“
30 Prijateljstvo je poput drveta. Ne mjeri se time koliko je visoko, nego koliko mu je duboko korijenje.
31 Naše je prijateljstvo poput dvorca od pijeska: teško ga je izgraditi, lako uništiti, prekrasno obnoviti. Pomirimo se!
- 14:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>