by: Mawa Slatka Dizajn

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


On/Off?

Opis bloga

...neznam kako bi se to reklo..ali uglavnom vidjet cete....welcome!!!!

××evo ovako××
zovem se sara idem u os u opatiji (8. raz)
dan kada sam dosla na svijet...
27.03.1993...wiii...
treniram rukomet u RK LIBURNIJI
...imam puunoo frendica a i frendova...heehe
frendice...sanja...mila...mina...zoozo--->PLAUSE d.o.o..hehe
karla...josipa...sara..irma...josipa-paula...jasmina...
sara...ivona...lea...itd....
frendovi...miro..ivano...mladen..jure...
dodo..slepić...denis...elwis...
itd......
msn:serry-11@hotmail.com

××evo to je uglvanom to××





Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

blogove koje posjecujem ...
×pEtRa×
×StjepKo0,j0sIp tiKi i sSandRo×
×moJe cCuRiccE×
×LuDda j0sIpa×
×m0je budaLiCce×
×eNNicca×

MaLO UzReCiCa

××SvE sE dOgOdIlO nA
pUtU zA lUdILo...
SrCe mI se OPaSNo u TeBe ZaLJubILo..××

××Iz PrIJaTElJsTVa Se RaĐa LjuBaV,a iZ LjuBaVI
nIKada PrIJaTEljSTVoO××

××rEkAo Si DA mE voLIs...
pA da niSi tAko mIsLIo...i SadA Kada Te vIse Ne vOLIm oPeT
tI NijE DoBRo...
nE voliM Ja nIKog OD SaDA saM GadURasmijeh××

××Ja TE vOLim
Od ljUbAvi sVA gOrIM ...pAtIT cu I PLaKat Cu...
Al NeCU dA mOLim...Ja sVOJe sRCe i SvE SAm tI DaLa
A oD teBe niTi opROsti NI hvALa××

××...NiSAm DoSla GoVOrIti
nEmoGU ZivJETi bEZ TEbE...
¤°°MoGu aLI nE ZelIM°°¤××

××sVe DoBre sTvAri u zIvOtu SU
ILi pRoTUzAkoNItE
ilI NeNOrMalnE
ILI deBLJaJU...××

××oCi Su Ti UMoRnE Kao dA Si plAkAlA
uSnE Su tI crVeNE kAo da Si ljuBILa
nE lAzI MaLenA NiSi gA pREbOLJeLa
OsTaO Je trAg kOLIko
si gA VoljEla××

××MaLeNa kAkO cU BeZ TeBe sUTRa
mAlEnA faLIt cE Mi S TobOM JutRa IMa
dRuGIh imA BoljIh,Ali nEbo ZNaSAmo
Ti Si mOJA mAlenNaA..××

SlIkIcEeEe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ponedjeljak, 05.05.2008.

ewo maLo...da se jaVim...

heLLo...LjudoVi...Ewo maLo0 da se jawIm... ewo biLe smo...
na drzavnom...
i biLe smo0 5. nie LosSe...mouthwash
biLo0 je sve u sWemu 0k...mogLo je boLje...aL...sta se mo0zE...smijeh

eWo sada sam na Msn-u....zujo
p0praviLi su mi komp napokon!!!!! yes
hehe...*suTra idEm0 Sanja&ja....u NeUsS...
baSs mi se i neDa...aL...rolleyes
iDem0 baR uzIvat....pa kaDa doĐem doMa...jedva cekamfino
hjehje...

iDem ja sada...ovo je bi0o...p0st samo0...0vako da Vam se maLo jawim

poZz...Ssanju...iRmiCh...z0zoo...wiWi...SAriCku...miLssu...
karLu...jasSminu....kruPicku...i PandicCu....
ma svIh.... ××voLim Vas.××

puSse...Ljubiiim VasS .mwa-mwa...nut
uzIvAJteEeE!!!!.....



| Comentiraj (2) | Printaj | × |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.