utorak, 15.07.2008. ♥

♥ ............................

Po ovim točkicama vidite da nemam neku određenu temu o čemu ću danas pisati....no...


opet piše Vesna...naughty..jer fakat ne znam koji je vrag mojoj roškici...puknucu
..ta je toliko lijena kao što i sami vidite sve ja moram....ugl...
...već sam 6 dana u kući i poludit ću više....burninmad...tek u četvrtak skidam zavoje....ko će to dočekat,,,,namcor...

...al hvala bogu došla mi je sestrična iz švicarske...thumbup,,,moja Kristel.....jao ta vam je sura toliko opičena..ja umirem od smijeha sa njom....a šta je tek jučer izvodila navečer....rofl...stvarno je luda....
...hvala bogu šta ju imam...onak..niko mi se od frendica nebi sjetio doć malo....osim nje i Martine...crycrycry..hvala vam cure...volim vas jako puno...

A ja Vesna sam jučer ubijala vrijeme tj..dosadu razmišljanjem...rolleyesrolleyes..
.....jedan dečko me potaknuo na razmišljanje...hehe...smijeh
....rekao je da razmislim o nama....a ja kroz to razmišljanje shvatila da mi je stalo još uvijek do nekog drugog dečka....ludlud....cerek...a u biti hvala ti Krešo...shvatila sam zbog teebe neke stvari....

....al evo i danas ja razmišljam...sa ovim svojim pilećim mozgom....bang....
onak šta će mi dečko...sam da patim...crycrycry...eh ljudi moji,,,,
..vesna vam se opametila....sad ću tek 16...počinje mi život..šta ću se sad vezati za jednu osobu...zijev...a i kad gledaš svi su dečki isti...ne znaš koji je gori od koga....uh šta sam danas pametna....hehe....i kad gledam ovo kod nas je samo privremena zaljubljenost....mi još ni ne znam šta znači voljeti....eek....

...evo pipeli...ovo bi bilo za danas dosta....stavit ću vam još malo slika...
...............pozzz mojoj najdražov seki JURENKI.... mojoj lijenoj Roškici...Aniti...Martini..mojoj Kikici..Neli..Obrazovićki...Dandi...Jarebu...ma svima....wavewavekiss


Kikica i ja.....belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Dandić i Obrazovićka moji golubčići.....cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Jurenka i Vesna....bang

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Vesna....smokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Martina i Vesna....zujo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

♥ 12:45 ♥ komentari (17) ♥ print............................

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.