petak, 11.07.2008. ♥

♥ Evo opet Vesne

Efo mene....ljudovi...kad je moja Roška toliko lijena i ne može se udostojit napisati post..ise Roška jel to ja sve moram ti si ta...
koja je inzistirala na našem zajedničkom blogu...onako...i glee...
sad samo ja moram pisati...kad te vidim ubit ću te....bang

Eh..da možda ćete sad malo ćešće dobivati postove...jer ja 1 tjedan ne mogu nikud ić...bila sam na operaciji..sve je super prošlo...
thumbupsamo me još malo boli...al bit će valjda sve okej...eh..da...
...imam pinky zavoj..haha...baš fora izlgleda...rofl..

...o čemu da pišem..stvarno nemam pojma...lud....
.......ljudi moji ne znam ni gdje mi je roška u zadnje vrijeme ju ne viđam baš nešto....al ajde ona uvijek ima nekog posla..pa sam ja navikla
valjda....crycry...ajde ljudi ovo je malo manji post bio..jer mi se spava..a ja idem polako....

volim vas sve punooooo....i držite mi fige da mme ovo prestane boljeti...jučer mi je bio najgori dan..al sad je ok donekle...

pozzić Martini P.,Aniti,Roški,Dei,Dandiću,Jarebu.....ma svima...wave i

♥ 09:02 ♥ komentari (10) ♥ printEvo opet Vesne

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.