petak, 04.07.2008. ♥

♥ OLA ljudovi......

Efo mene..Vesne...Roškica je u Hrgovljanima ili gdje već...nije bitno..malo se javljam jer mi je tako dosadno...ne znam šta da radim...ako nešto krivo napišem to je zato što se nisam naspaval baš....bang

......dada..ugl..bila sam na msnu noćas do pola 3..ise..zubo...hehe..al
ajde dopam se sa jednim dečkom pa mi je zabavno i neda mi se u krpe...i da i onda šok doživim ujutro kad sam se morala u 9 dignuti...namcor

..išli smo po svjedodžbe...hehe..ja sam prošla sa tri majku mu ljubim...niko me nije htio dat jebeni fucking bod..i sad ko bogac sa tri prođem...ise..to samo budale mogu..trš...ma ajde nagodinu će biti bolje...da.da..puste priče..vraga još će i gore biti neda se meni učit...ja sam vam po tom pitanju jako lijena....dead

ojea da sutra je subota...ise...jedva čekam al će biti ludo...rofl...Anitica moja ima rođendan...SRETAN ROĐENDAN LJUBE...VOLIM TE PUNO SVE NAJBOLJE...
pjeva

Samo što neću bit baš dugo sa tobom....ode ja bježim sa nekim..belj...

U pon gibam na operation....cry..jao bojim se..i onda tjedan dana nema van..ise...bolje da me neko odmah ubije...bang...bojim se da me jedna osoba ne zaboravi jer ipak je to tjedan dana...al valjda ne bude..bar tako govori..al ti dečki ne možeš imati povjerenja u nih..ajde javim vas se ja za kojih tjedan dana kad mi bude bolje....

Volim vas sve puno..pozz mojoj Aniti,Roškici,Kreši,Kadi,Dandiću,Jarebu,...i svima ostalima...:k


evo malo slikica...sa ivinog roćkasa

Dea,Iva i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

♥ 11:53 ♥ komentari (3) ♥ printOLA ljudovi......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.