nedjelja, 29.06.2008. ♥

♥ Roškica...ubit ću te...

Malo smotan naslov al nešto sam morala napisati...a Roškicu ću fakat ubit ta ne zna napisati ni jedan post..majku joj ljubim...lijena je u pm,,,sam po cijele dane jede banane i linoladu...ok..nije neka kombinacijanjami...hehehe...ili priča sa svoji macano...a fakat je dečko macan..hehe..ima preko 18 god..sad ne znam koliko ima točno...dada..Roškica se moja zaljubila...u 7 nebu je...ajde drago mi je mica zbog tebe...cerek....
Eh da jučer je bila famozna subota zbog koje ja živim hehe...party..Roškica nije bila...ona je u kazni valjda al ne znam zbog čega...cry..zato sam ja bila(Vesna)..bilo je super...aime noge su me boljele koliko sam se nahodala...još ja u štiklama...još mi lijepo kažu uzmi tene boljet će te noge al ne ja po svom...naughty...ma bilo je ludo...išla sam u grad sa Gabajkom,Obrazovićkom i
Nelom...prvo smo u iv otišle i tamo smo bile do pola 10...nela si je bila malo popila...pa je bila vesela...onda su nam se oko 9 pridružili Dandić..Jareb...pa onda put u 7icu..i tamo je bilo ok..samo što ima klinaca...boli glava...heeh..još sam ja nešto izvalila jučer...jao kako sam gluparofl...hehe..ajde to bi bilo sve ne znam o čemu da pišem više...hehe...
P.s.nisam više sa onim dečkom....lol
pozz Roški,Obrazovićki,Neli,Jarebu,Dandić,Martini P...ma svima...kiss

♥ 12:21 ♥ komentari (5) ♥ printRoškica...ubit ću te...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.