ponedjeljak, 23.06.2008. ♥

♥ We are back!!!!

E vo da se i mi malo javimo..tj..da se Vesna javi jer Roškica je toliko lijena...Ništa joj se neda..sram te bilo Anamarija sve ja moram..joj...
Evo da krenem od škole...napokon je gotova..ne znam kako sam sam izdurala ovu cijelu školsku godinu jer je užasno teška škola..i fakat sam fulala smjer..i najradije bi se premjestila..al ne smije..nedaj starciheadbang...no sve u svemu je ok..prošla sam razred bez popravaka i toga,a moja roška je također prošla razred iako se namučila ko Isus da prođe..jadnacry
Sad malo o suboti...Roškica nije bila u grdau..zato sam ja bila i bilo mi je prejebeno..zahvaljujući jednom dečkurofl...i da ja sam sad zauzeta..smokin..dogodilo se i to nakon ne znam koliko..napokon sam onog preboljela i sad uživam..naughty..
Sad malo općenito o ljetu kako ćemo ga provesti...Roškica i ja imamo takve planove...Prvo ja idem na operaciju ništa strašno..Drugo idemo možda u Rijeku..pa ja idem na more sa sestrićnom početkom 8 mj..i tako..ma bit će ludo ovo ljeto..još stalno u gradu visim..al da nešto će mi jako ovo ljeto falit do 8 mj..moja Iva i Andrea..otišle su danas u Bašku..kako ću ja bez njih..Baš će mi falit..volim vas puno cure...eto to bi bilo to za sad...voli vas sve Vesna..pozz svima..i jedite fino

♥ 12:03 ♥ komentari (5) ♥ printWe are back!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.