nedjelja, 08.06.2008. ♥

♥ Post je namjenjen mojoj seki Pepi!!!

Jako mi je drago što sam si sa njom super..jer je duša od čovjeka..uvijek je tu za mene kad mi treba..kad sam loše..kad plačem..uvijek je tu.ona je jednostavno savršena..uvijek će me salslušati,dati mi neki savjet i pomoći koliko god može..samo što se ja prema njoj u zadnje vrijeme ne odnosim kak sam prije..osjećam da samo se udaljile..a to ne želim..hoću vrijeme na staro vratiti..jer smo bile nerazdvojne..svaki dan smo visile zajedno na kavama poslije škole..govorile si tajne..zezale se..i sve to..a sad tog više nema..odkad smo otišle u novi srednjoškolski centar..sve se više počela družiti sa Marićkom,Žmarićem..jer stalno poslije šk u iv idu..a meni je to dupli put pa idem u viktoriju...i ja sam se sve više počela družiti sa ovima..znam Pepa da se osjećaš jadno zbog mene..stvarno nisam htjela...ne mpgu te gledati tak sjebanu svaki dan..nećeš ić na popravni iz ničega jer si pametna...i da znaš NIKAD MI NEĆE ONI BITI BOLJI OD TEBE...jučer sam se tak jadno osjećala..kad sam mislila da si u svatovima..a ti ostala doma kod sestrične..i kažeš da si mi to u četvrtak rekla..al ja se ne sjećam...jer mi je toliko toga u glavi..prvo sam se brinula kak će anatomiju ispravit i sve..žao mi je pepa..znam da u zadnje vrijeme nisam neka frendica..i ispravit ću to..stvarno oprosti..nisam te namjeravala povrijediti ili tako nešto..ti znaš da si ti moja pepa pig i da te JAAAAAKOOOOOOOOOOO PUNOOOOOOOOOOO VOOOOOOOOOOOLIM!!!!!!!! Ne znam kak da ti se ispričam za sve..jer sam tek sad skužila kako sam glupa..sam na sebe mislim..a znam da i tebe isto muči ko i mene...i sam da znaš kad god ti je teško samo mi se javi..poslušat ću te i dati ti savjet..a više te nikad ne budem gnjavil sa znaš kime..ni nikoga od vas..joooj Pepacha..oprosti mi...VOLIM TE PUNO..PUSA..

Nas dvije
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

♥ 10:20 ♥ komentari (12) ♥ printPost je namjenjen mojoj seki Pepi!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.