utorak, 03.06.2008. ♥

♥ Namjenjeno jednoj osobi!!!

Evo po naslovu vidite da je post namjenjen jednoj osobi...do koje mi je fakat bilo stalo..al sad mi se zivo jebe vise..Kako sam mogla biti tako glupa i naivna(vesna pise)...Pisljivih 5 mj se trudim..a za sto..za nista..vjerovala sam mu svaku rijec..kako sam bila glupa..trebala sam slusati frendice..koje su mi lijepo rekle kakav je taj decko..al ne..ja po svom..i bila sam uvjerena da ga mogu promijeniti..koliko sam suza prolila zbog njega..cudim se kako nisam dehidrirala vise..al sad idem dalje..zivo mi se jebe vise..ne zelim vise nista sa njim...eh cure moje..hvala vam sto ste mi oci otvorile..pogotovo Pepi i Heli..ne ynam sto bi bez vas..hvala vam punooooooo..volim vas puno..

Pozzz svima...i roskici saljem vejiku pusu..daj i ti napisi koji post

Ovo vam je hela do mene
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

♥ 16:14 ♥ komentari (1) ♥ printNamjenjeno jednoj osobi!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.