ponedjeljak, 02.06.2008. ♥

♥ Pozzz ljudi!!!

Evo mene opet(vesne)..Roskica nema vremena za pisanje postova..uglavnom Ana, i Dandic i ja se ljutimo ne tebe jer nisi preko vikenda bila u Crkvenici,tj.nisi bila nigdje..i ja namjerno nisam u grad isla jer tebe nije bilo...a jos mi je i celo slavio rockas..a grrrrrr...A Dando se ljuti jer..znas ti zbog cega..hehe..
Evo ljudi moji jos sam 3tjedna i gotova ova pisljiva skola..weee...festa..ak ne budem isla na popravak iz anatomije castim vas prvu sub u gradu..
Ah...o cemu da pisem...evo bas sam danas poslije sk bila na kavi u viktoriji..ekipa kao i uvijek..Dando,Alex,Jurenka..neke dvije ne znam im imena..bilo je ok..uobicajeno..stoja je crtao po separeima..Dando igrao igricu na mom mobu i oborio moj rekord..a onda je slusao pjesme na mobu..bio je zivcan dosta..ja i jurenka smo se kladile..i tako...ajde zzzzzzzzzzzz...poy Dandi,Petri,Jurenki,Mojoj seki,alexu i ostalima..pusa

Dando(neda se slikati)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Petra
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Roskica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


♥ 18:48 ♥ komentari (0) ♥ printPozzz ljudi!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.