subota, 31.05.2008. ♥

♥ Dosadno mi je!!!

Kao sto vidite po naslovu,dosadno mi je..ne mogu ic u gradu..jer sam se tek sad vratila od bake..pa sam se sjetila da napisem post...
Ljudi moji danas sam se najela ko malo svinjce..nisam usta zatvarala..rofl..znate to kako ide kod baba..sam te tjeraju da jedes..ali meni to nije tesko palo..samo sam jela,spavala i mislila o svom macanudead..a roskica je u crkvenici..tako da ni ona nije u gradu..a trebala sam ju namjestit jednom mom frendu..sry frendu..
evo vam jos malo slikica...pozzz roskici,alexu,dandi,jurenki,mojoj pepi..ma svima..kiss


Dandic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Alexov grafit
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Roskica jojam tekiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

♥ 20:46 ♥ komentari (3) ♥ printDosadno mi je!!!

srijeda, 28.05.2008. ♥

♥ JOS!!!!

Alex!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Vesna
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Roskica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

JUrenka,Vesna i Roskica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Roskica i Alex
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

♥ 21:58 ♥ komentari (4) ♥ printJOS!!!!

♥ Malo slika!!!

Dandic


Image Hosted by ImageShack.us

♥ 21:54 ♥ komentari (0) ♥ printMalo slika!!!

♥ Nema naslova!!!!!

Kao sto vidite nema naslova,jer nemamo odredjenu temu o cemu da pisemo..pa cemo o svemu po malo..o tome kako provodimo dane u zadnje vrijeme,kako smo nas dvije..rofl
U zadnje vrijeme stalno na kavama visimo,malo u iv-u,malo u viktorijiparty
i to sa nasim dragim kompanjonima alexom,dandice,morenom,jurenicom..aime to vam je ekipa za 5..tako su spaljeni..zubo
A nas dvije smo u zadnje vrijeme tako-tako..ja(Vesna) ni sama ne znam kako sam..al znam da me cure pokusavaju oraspoloziti..ali cure uzalud vam trud.pepa hvala ti sto me pokusavas oraspolozit ali ne moze to nitko.tj.samo jedna odredena osoba...u zadnje vrijeme me jebe neko u zdrav mozak..vidim da nekoga nesto muci..al ta osoba mi nece reci sto..mislim bilo bi mu lakse da podjeli sa nekime to...ali necu ja siliti tu osobu da mi kaze..tvoj izbornamcor
A moja sreca(Roskica) je luda...u zadnje vrijeme je tako opaljena da ja ne znam koji joj je k..kad ste sa njom u drustvu nece vam biti dosadno..ona za razliku od mene luduje i ne pokazuje da je i ona u shitari..a jos je u vecoj od mene..da da..al kad sam sa njom bome mi dan bude za 10..zakon je..hehe..jojam te sreco..

pozz mojoj roskici,pepi,dandicu,alexu,morenu,jurenki..i svima:wave

♥ 21:53 ♥ komentari (3) ♥ printNema naslova!!!!!

srijeda, 21.05.2008. ♥

♥ Drugio dio posta o prijateljima!!!

Anita..
Super cura..i istom sosu je kao i ja(vesna),ali se nas dvije ne predajemo..cure dobro znaju o kome se radi..hh..i hvala anita šta si išla sa mnom vadit krv..pusa mala..jojamo te

Mika..
E mika..moj najboljši prijatelj..super je dečko..baš smo izgladili svađu..i to jako gadnu..drago mi je što ga imam za frenda..on je tu za nas u bilo koje doba dana..

Moreno...
Maturant..zakon lik..obožava narodnjake i dobre ženske..malo voli zajebavati..

Jareb(Marin)..
Lik je zakon..super je..iako ne voli baš puno pričati..ili je to tako samo kada je u našem društvu..lud je za košarkom..

Jeja..
Baš nam je drago što ju imamo za frendicu..cura je zakon,ima dečka već godinu i 3mj..jojamo te jeja..

Marićka..
Moja mala farm koka..super je cura..ima lude bisere..hehe..pusa malom farmaceutiću..

Eto to bi bilo to...neda mi se više pisati jer me ruka užesno boli..pozz svima i mojoj seki roškici..

♥ 18:56 ♥ komentari (10) ♥ printDrugio dio posta o prijateljima!!!

ponedjeljak, 19.05.2008. ♥

♥ Malo o prijateljima i prijateljstvu...

EH...da prijateljstvo..što sve stane u tu riječ..pod time se podrazumijeva ljubav,povjerenje..dosta toga..ali u mom slučaju razočarenje(vesna piše)..dosta me ljudi u zadnje vrijeme povrijedilo..saznala sam da me najfrendice blate..i to zbog fucking dečka do kojeg mi je stalo..sry cure,ali prihvatite me takvu kakava jesam..

A sad malo o našim prijateljima kojima je i namjenjen ovaj post..

Moja Roškica...
ona je najbolja osoba na svijetu,nikada me nije razočarala,uvijek je tu za mene i volim ju ko saku koju nemam..umrla bi bez nje..srećo volim te punoo..
hvaja ti što postojiš


Iva..
isto super cura..ljepa i pametna..iako me i ona malo povrijedila..ali šta sad vojim te..

Patrica moja...
ona ide sa mnom u razredu.i jako ju volim,sa njom provodim najviše vremena..ona je uvijek tu za mene..uvijek me tješi i nasmijava..uljepšava mi svaki dan...hvaja ti što postojiš


Dea..
ona je super cura...moj mali filozof u budućnosti..i ona mi je jako draga..prije smo bile nerazdvojne,a sad smo se malo udaljile..ali ju ipak jojam i dea hvala ti na svemu..

Dandić...
hm..što reći o njemu..lik je zakooon.poznajem ga malo..ali sam već prokućila kava je osoba..voli košarku i svoj bic..i da dandić za idući rođendan regenerator za kosu dobivaš

Alex..
ah..šta o njemu da pišem kad svi već sve o njemu znate..a lud je..i malo ga je teško za shvatit..stoja super grafite crtaš

eto to bi bilo za danas to..ako sam koga izostavila bit će u idućim postovima..voji vas puno vepa..
poz svima i jedite fino i banane..poz roškici

♥ 21:41 ♥ komentari (10) ♥ printMalo o prijateljima i prijateljstvu...

nedjelja, 18.05.2008. ♥

♥ Novi post,weee!!!

Evo da se i ja malo primim pisanja(Vesna),kad roškica neće! Još smo nas dvije sjebane..ali sam ja odlučila da idem dalje dok ona još pati za svojim...dada..život nije savršen..bar kod nas dvije..zapele samo za jedne i točka..iako bi ja htjela vratiti vrijeme..i neke stvari ispraviti...sve nas jebe..ugl.i naše dvije najfrendice su se posvađale..i sad smo mi između dvije vatre..jer smo si super sa njima..neki ljudi znaju o kome se radi..e pa curke moje..oprostite,ali mi nismo na ničijoj strani..bit ćemo si dobre i sa jednom i sa drugom..jer nismo mi krive što ste se zakačile..ah,da..razlog je kao i uvijek dečko...ako smo se ja i roškica pomirile nakon nečega(jako veliki fight) možete i vi..možda ne odmah ali hoćete..i nemojte mi bit sjebane..ja sam bila 4 mj,ali sam sad weeeeeeeeeeeeeeee!!!

pozz mojoj pepi,roškici.lani.marićki.dei.ivi.alexu,dandiću,ma svima..i da jedite fino i banane..pusakiss

♥ 21:02 ♥ komentari (23) ♥ printNovi post,weee!!!

utorak, 13.05.2008. ♥

♥ evo još slika

ujea.... opaka vesna....zubo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost




mika, smrade!njami
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost




iz vesninog raza...belj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



nas dvije prošlog ljeta... ah, djeca xD.... issssseeee, koma živa
lol blabla
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



dandić facasmokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



aleksparty
Image Hosted by ImageShack.us



i za kraj naše remekdjelo!!! roškin brat i vespina sestrićna dead
golupčići koje smo nas dvije spojile!! cerekOvo je najiskrenija ljubav koju smo mi vidjele!!!!
kroz neko vrijeme će i svatovi!!!!! party nas dvije budemo djeveruše u ljubistačnim haljinama, a tko drugi??? cerek
Image Hosted by ImageShack.us

♥ 20:19 ♥ komentari (7) ♥ printevo još slika

♥ Life sucks....

Evo sve vam govori naslov..naime i mene i ro6kicu jebu naši macani u mozak...ne mogu shvatiti neke stvari...moj macan se naljutio na mene i sad više ne želi ništa imati sa mnom..ne kužem koji mu je...al me totalka sjebao..kad će više shvatit da mi je do njega stalo...hoću krenuti dalje,zaboraviti njega..al ne mogu..koliko god se ja trudila da ga zaboravim,sam ga još više...i roškici je isto..njezin pak macan ne zna šta gubi...jer je roškica dobra i još k tome prava bomba..pa dečko ako ikad pročitaš ovaj post:"bokte,su tebi oči na guzici!!!"
Pozzz svima od Vesne i jeditefino

♥ 16:31 ♥ komentari (3) ♥ printLife sucks....

ponedjeljak, 12.05.2008. ♥

♥ Alo ljudi!!!

Evo da se javim malo...ja Vesna..napokon,dobila sam internet..weee..ugl..sad će biti ćešće postova i svega...e da imam i msn..pa se javite veesnaa@windowslive.com..pozzz svima,pogotovo mojoj Roškici,dei.petri i ivi,marićki i lani..volim vas puno..
p.s.Dandić slike će poslije doći..poz tebi i Alexu...

♥ 20:42 ♥ komentari (3) ♥ printAlo ljudi!!!

subota, 10.05.2008. ♥

♥ samo slike... :)))




roškica ljubi antoniju

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost




vespa i pepa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



samo nas dvije

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

♥ 23:40 ♥ komentari (0) ♥ printsamo slike... :)))

♥ Pozdrav!

Eto, prošlo je već jaaako puno vremena od posljednjeg posta a Vespić i ja nikako da nađemo vremena, a što je još važnije, nikako da nađemo volje....
Evo, pucam jedan dosadan post, tek toliko da nešto ima...
I dalje nas jebe ljubav...tuzan samo sada još više i snažnije i dublje i.... grrr, ma sve... cry gjoznoooooooooooo
eh, vesni ne radi net, pa ja moram pisat (OPET) , ko da da mi se da, e!
al dobro...
šta je, tu je...
u školi je katastrofalno..... (ocjene, neopravdani)
a što se tiče društva i zajebancije... ma odlično, al uvijek može bolje....
pogotovo kad se sjetim društva iz četvrte... isss, pa nikad ih nitko neće nadmašit!!

{ 8.b (2006/07)
VOLIMO VAS PUNO!!! }

ae, pusa i 1.c med šk i 1.d EBB-a.....
Društvo, volimo vas puno....
grrr, ma moram ja pozzat i svoj 1. raz gl šk bj smokin

Ae, kao što znate, pisala je roškica....
volimo vas sve.. cerek

i za kraj...
fino


{ pile moje, volim te }

♥ 23:25 ♥ komentari (0) ♥ printPozdrav!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.