< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Slike

Linkovi

Best5.mooonfruit.com

Forum.hr

Smashingames.com

Chrisbrownworld.com

Youtube.com

Moj-video.com

Dika.moonfruit.com

Slike & Animacije!!!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


sve za vaš blog

Ivica se zavukao ispod kreveta dok su mama i tata vodili ljubav. U jednom trenutku krevet pukne i pritisne ga. U bolnici doktor pregleda Ivicu i pita što se dogodilo:
- Tata mamu jeb'o , krevet se sjeb'o, a ja najeb'o!
- Moj tata već godinu dana ima proljev!
- Ma daj Ivice, da ima toliko dugo proljev, već bi umro!
- Ma je! Svaku večer čujem mamu kako govori tati u krevetu:
Kad će ti se više to govno stvrdnut!?

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
Free Site Counter
Free Site Counter

Spinning Color Changing Hemp Leaf Decoration Images

Spinning Color Changing Hemp Leaf Decoration Images




ponedjeljak, 18.02.2008.

Očeš Ti Malo Jebat Mater?!(KORIZMA)

VIŠE MI JE PUN :pip: SVEGA...
ODLUČILA SAM SE U KORIZMI ODREĆI PSOVANJA..NADAM SE DA ĆE MI USPIJETI...ZAŠTO SAM SE TO ODLUČILA?!
ZATO ŠTO SE NIKAD NISAM NIČEG ODREKLA..A I U ZADNJE VRIJEME PREČESTO IZGOVARAM REČENICU.."...IZLETILO MI JE"..ZATO TA KORIZMA...

P.S.-OD DEČKA SAM DANAS DOBILA BOMBONE...HEH..PUSA DOOKSU



| komentari (9) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.