kekec

četvrtak, 28.09.2006.

Zašto cure vole starije


Iz mojeg iskustva dolazim do zaključka da je to zbog nas dečki.
Imao ja sastanak sa curom (konačno pristala da izađe na kavu)
Žical staroga da da nekej love jer ke ak bu htela piti nekej drugo a ne kavu možda bi i sladoled, kolač kaj ja znam. Naravno da sam zbog tih 50kn morao slušati prodiku da je alkohol štetan, da nebi slučajno si kupil cigarete i svečano izjaviti da ne gutam tablete odnosno da se ne bum drogiral. Sve je to opravdano i trpim jer izlazim sa stvarno dobrim komadom.
Nađemo se mi u jednom bircu. Sjednemo pričamo mi (ja kimam glavom a ona priča) ni sam ne znam o čemu. Ja samo razmišljam da li da ju zagrlim, da li kao slučajno da ju primim za nogu. Koljena mi klecaju ruke se znoje. O pusi niti ne razmišljam a kamoli da probam. Htio bi nešto više ali ne šamarčinu, a ako opet ne probam ispašću papak.
Ke da delam? Zakaj ona nekej ne poduzme?
Samo da ne primjeti kako se znojim, srce lupa, hoče iskočiti.
Popijemo mi piće i pravac doma. Probam ju uhvatiti za rukicu ali ona se nećka.
Pozdrav i rastanak.
Doma sam se sjetil da se nismo dogovorili za drugi sastanak.
Baš sam papak, sad treba smoći snage za novi poziv, isprika za loš izlazak i ponovno nagovaranje za novi izlazak. Još da nisam sramežljiv. vjerojatno me više nebu htela ni pogledati.

- 15:23 - Komentari (11) - Isprintaj - #