Sve je kako se čini, bez brige

subota, 21.04.2007.

Evo još jedan post...

A evo ništa... svršio i ovaj tjedan (jučer), pa se evo dosađujem.
Učio sam Hrvatski za kontrolni, izaša vani s biciklama s Čičom i samo da znate, crka sam...

Išli smo do moje stare zgrade na visokoj, tamo se malo provozali i pozvali jednog mog prijatelja da se s nama voza, otišli do groblja Vukovarskom, nabrali malo tratinčica (nije ih bilo, pa smo nabrali nečega sličnog) i onda se na pola put odlučili sjurit niz nizbrdicu...
Onda smo se popeli preko mosta, pa onda preko uzbrdice između Pujanki i Visoke, napravili polukrugo oko ST3-ja i onda se ponovo sjurili do Krstarice. Onda je Čiča osta u Kresti, a ja i taj moj prijatelj, se otišli vozat na žnjan. Tu sam crka po treći put i onda smo se vratili doma.

Evo sad je... 8:50 više-manje i evo pišem ovaj blog...

aj javit ću vam se sutra, ako ne umrem po 4. put...


bok

21.04.2007. u 20:38 • 41 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ma neka jada na koja sam naišao na netu...

Jesan li ja glup
Naravno da nisi
Ma bravo da jesi
Ma di bi ti bio
Tko, ja?!?
Ti nemas mozga, pametni
Ajme koje pitanje
Daj jesi ti nisi...
Aha
Nisi
  
pollcode.com free polls

Linkovi

Youtube

Nešto o meni

Ime: Bruno
Grad: Split
Datum rođenja: 10.5.1993.
Sviram gitaru već jedno 2 mjeseca
Prolazim s 5 itd. itd....

ovo je bilo nešto glavno o meni...


Glazba:

Najbolja grupa: ma šta ja znam, u ovo vrijeme i ja mogu napravit grupu...

Najbolji pjevač: eh... šta ja znam... amo reć, hmm... ma nemam blage

Najbolja pjevačica: Avril

Najbolja pjesma: Sk8er boi, Idlewild blue i Red flag

i tako to ide...












Ovdje ću vam stavljat neke likove slika

Slika 1
Slika 2
Slika 3