sve je c00l

ponedjeljak, 13.11.2006.

Evo me nazad

Evo, nisam pisao dosta vremena postove, malo mi je dosadilo, ali sad se vraćam. samo ovo za danas, pa-pa




Evo nešto jako smiješno, samo trebate razumijet engleski i trebat ponešto znati o Star wars-u

13.11.2006. u 15:04 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Nešto o meni

Osobni podatci:

IME: Bruno
PREIME: Unknown
GRAD: Split
KVART: Split 3
DATUM ROĐENJA: 10.05.1993.


Prijatelji:

Didić - razredna legenda, povjerljiv i c00l prijatelj, odnosno najbolji prijatel
Čiča - Pomalo boring tip, dobarprijatelj, povjerljiv
Bodra - Cool prijatelj, uvjek se zeza (amo reć) i ..... to bi bilo to

Angy - Najbolja prijateljica, njoj se mogu povjerit, ako i dadiću, cool, ima blog...
Peki - također najbolja prijateljica, cool, uvijek me može nasmijat
Mare - također, uvijek se smije, ili mi se barem tako čini, i da vidim... to bi bilo to

Glazba:

Naj band: Outkast
Naj pjevač: J. Timberlake i Andre 3000
Naj pjevačica: Nelly Furtado
Vrste pjesama: Rap i hip-hop (uglavnom)

to bi vjerovatno bilo to, zasad

Linkovi

Forum moga Klana (klana u jednoj igrici (ja sam Undead soul)
Naša stranica

nekoliko blog stranica:

Angy
Mare
Ina




adopt your own virtual pet!




Kako me možete kontaktirati:


X-fire: soul060
msn: macan_velicanstveni@hotmail.com
mobitel:0959038292