sve je c00l

utorak, 17.10.2006.

evo sada 17.

evo, prošla su 2 dana pa sad pišem post. skužajte što nisam pisao jučer, jer sam imao mnogo stvari za učiti, tako da nisam imao vremena. svejedno, danas sam bolestan (fizički i psihički) pa isam išao u školu. Našao sam nešto malo vrememena da napišem ovaj post, tako da se žurim. Jučer je bio dosta dobar dan, nismo imali 1 sat matematike (nutnut) tako da smo gotovo cijeli sat brbljali. bilo je cool.

danas, evo jutro je, pa nemam puno toga za reć. Imao sam nekih problema u stomaku, pa me je bolio gotovo 3 sata (koji horor), unatoč ljekovima. sad vam pišem blog i stomak me ne boli, al ne smijem jesti headbang headbang. crkajem. svejedno, imam jednu dobru vjest za vas. Ako vam budu trebale neke slike (kao što su ove) kontaktirajte me preko e-maila. u boxu vam piše pa se snađite. Naravno, neću vam odmah moći poslati reply, već kad budem imao vremena. Aj bok ljudi. wave

Evo ja sam sada dobro, pa ću ići sutra u školu. svejedno, našao sam nekoliko dobrih slika, samo nemam baš vremena sada, tako da ću vam reći link tek sutra

17.10.2006. u 12:02 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Nešto o meni

Osobni podatci:

IME: Bruno
PREIME: Unknown
GRAD: Split
KVART: Split 3
DATUM ROĐENJA: 10.05.1993.


Prijatelji:

Didić - razredna legenda, povjerljiv i c00l prijatelj, odnosno najbolji prijatel
Čiča - Pomalo boring tip, dobarprijatelj, povjerljiv
Bodra - Cool prijatelj, uvjek se zeza (amo reć) i ..... to bi bilo to

Angy - Najbolja prijateljica, njoj se mogu povjerit, ako i dadiću, cool, ima blog...
Peki - također najbolja prijateljica, cool, uvijek me može nasmijat
Mare - također, uvijek se smije, ili mi se barem tako čini, i da vidim... to bi bilo to

Glazba:

Naj band: Outkast
Naj pjevač: J. Timberlake i Andre 3000
Naj pjevačica: Nelly Furtado
Vrste pjesama: Rap i hip-hop (uglavnom)

to bi vjerovatno bilo to, zasad

Linkovi

Forum moga Klana (klana u jednoj igrici (ja sam Undead soul)
Naša stranica

nekoliko blog stranica:

Angy
Mare
Ina




adopt your own virtual pet!




Kako me možete kontaktirati:


X-fire: soul060
msn: macan_velicanstveni@hotmail.com
mobitel:0959038292