bolesni_um

utorak, 28.03.2006.

47. T-1000 (sedmi krug pakla)

“Gle, već smo u sedmom krugu pakla!”rekao je Zagor.
“Kako vrijeme brzo prolazi kad si u smrtnoj opasnosti…”rekao je Batman.
“Daj da riješimo ovo više!”rekao sam. “Onaj čovjek bez kože naboden na kolac kojeg smo maloprije prošli stvarno mi je pokvario apetit.”
“Ni onaj kojem su crijeva virila nije bio ništa ljepši.”dodao je Walker.
Odjednom Dante, koji je bio na čelu kolone je naglo zastao. Svi smo ubrzo vidjeli razlog.
“Ideš…”prozborio je Batman.
Ispred nas je stajala bezobrazno zgodna žena.

“Ovo nikako ne može biti dobro.”
Nitko nije obraćao pažnju na mene.
“Hej, dečki, zar se ne sjećate što smo rekli?”upitao sam. “Ne smijemo vjerovati ovako zgodnim ženama, zar ste zaboravili što se dogodilo prošli put?”
Umjesto odgovora, Batman i Walker su u isto vrijeme rekli:
“Moja!”
Pogledali su se međusobno. Walker je imao pogled koji bi mogao probiti kroz čelik. Batman se odmah sjetio njegovog ubojitog kružnog udarca i progutao knedlu.
“Tvoja je, čovječe!”rekao je Batman.
Walker je popravio šešir i krenuo prema Angelini Jolie.
“Gdje si mala, šta ima…?”nabacio je frajersku spiku.
Čim je Walker dovoljno približio, Angelina ga je probola sa ogromnom oštricom kroz trbuh. Svi smo zabezeknuto gledali kako krvava oštrica viri iz Walkera. Walker nije mogao dokučiti otkud se odjednom stvorila ta oštrica, no to mu nije bio najveći problem u tom trenutku. Pokušao se sjetiti nekog prizora iz prošlosti koji bi mu pomogao u teškoj situaciji, no ništa mu nije padalo na pamet.
Angelina je izvadila ogromnu oštricu a Walker je pao na pod. Tada smo svi mogli vidjeti kako je Angelinina cijela ruka ispod lakta u stvari oštrica.
“Uf, to sam mogao biti ja!”odahno je Batman.
Tada je oštrica poprimila srebrno metalnu boju i počela se izobličavati. Ubrzo je ponovo poprimila oblik ruke.
“Znam jednog tipa koji je mogao takvo što…”rekao sam.
Zatim je Angelina cijela poprimila istu takvu boju i počela se mijenjati. Naposlijetku je ispred nas stajao muškarac.

“Da, to je taj. T-1000. Vjerojatno najjači protivnik do sad.”dodao sam.
“Ta današnja imena stvarno nemaju smisla,”započeo je Dante. “U moje vrijeme…”
“I što sada radimo?”prekinuo ga je Batman.
“Bježimo.”rekoh.
“Nipošto, Za-gor Te-nay se ne boji nikoga,”rekao je Zagor. “Ja ću sve srediti.”
Izvadio je pištolj iz futrole i ispalio nekoliko metaka. T-1000 je mirno stajao na mjestu dok su ga meci pogađali. Svaki metak je ostavio malu srebrnu rupu koja je par sekundi kasnije zakrpala sama sebe. T-1000 nije izgledao povrijeđen.
“Možemo i bježati,”složio se Zagor.
Ukrenuli smo se i nabacili šprint dalje od terminatora. On je polagano krenuo za nama te počeo ubrzavati.

“I tako…trčimo…”rekao je Batman malo kasnije.
“Moramo ga baciti u lavu, to je jedino što ga može ubiti.”rekoh.
“Super, gdje ćemo naći lavu u Pakl…”započeo je Batman te dodao. “…nije bitno.”
“Sjećate se onog ponora sa jezerom lave na dnu kojeg smo zaobišli prije?”upitao sam.
“Ne,”odgovorili su.
“Je li to bilo prije onog čovjeka koji je bio naboden na kolac?”pitao je Zagor.
“Ne, poslije njega, prije Tupperware prezentacije.”
“Ah, taj ponor sa jezerom lave na dnu!”zaključio je Batman. “Onda se sjećamo.”
Ubrzo smo stigli do gore navedenog ponora sa jezerom lave na dnu.

“Moramo ga namamiti do ruba”rekoh.
Svi smo stali na rub ponora i okrenuli se prema neprijatelju, koji je i dalje neumorno išao za nama.
“Kad kažem “sad!”, razdvojit ćemo se i udaljiti od ruba!”rekao sam.
“Molim? Nisam čuo ovaj zadnji dio.”rekao je Batman.
“Sad!”
Razdvojili smo se i počeli trčati u raznim smjerovima osim Batmana koji je ostao stajati na rubu.
“Što smo morali učiniti?”pitao je Batman.
“Batman, čuvaj se!”
T-1000 mu se već dovoljno približio te je počeo zamahivati prema Batmanu. Batman je jedva izbjegavao udarce, stajući na samom rubu.
“Makni se odatle!”vikao sam mu.
Sa slijedećim zamahom, Batman se vješto bacio u stranu.
Uperio sam oštricu mača u neprijatelja te ispalio vatrenu kuglu. Pogodila ga je uz veliku eksploziju. T-1000 je imao veliku rupu nasred tijela, a glava mu nije bila tamo gdje bi trebala biti. Ali ipak je još uvijek čvrsto nogama stajao na tlu.
Gornji dio tijela se počeo polagano regenerirati.
“Pucaj ponovo!”viknuo je Dante.
Uperio sam mač ponovo u T-1000 i koncentrirao se. No ništa nije izlazilo.
“Kvragu! Mač mi se ispraznio od dvoboja sa Voldemortom!”
“Bez brige!”viknuo je Batman.
Stao je nasuprot T-1000 te ga snažno udario nogom. Odgurnuo ga je preko ruba ali dok je T-1000 padao uspio je rukom primiti Batmana oko gležnja.
“Batman, pazi!”prekasno sam viknuo.
T-1000 ga je povukao sa sobom. Batman se primio za rub no počeo je polagano kliziti prema ponoru.
Zatrčao sam se prema rubu te se bacio ispruženih ruku prema rubu. Oštri Pakleni kamen mi je razderao torzo dok sam se približavao prema Batmanu.
Uhvatio sam Batmana za ruke baš u trenutku kad se više nije mogao držati. T-1000 nas je sada oboje vukao prema dnu no Zagor me je primio za noge i održao ravnotežu.
Batman i T-1000 su sada visili iznad jezera sa lavom, dok sam je dijelom bio na čvrstom tlu.
“Ne brini se, neću te pustiti!”rekao sam Batmanu.
“Ne mogu ga otresti!”rekao je Batman. “Već se puno regenerirao!”
Batman se tada opustio te mi rekao: “Pusti me.”
“Molim?! Što to govoriš, neću te pustiti!”vikao sam na njega.
“Ako se regenerira do kraja, popest će se gore i sve vas pobiti.”smireno je rekao Batman. “Prejak je, ovo je jedini način.”
“Ne, neću te pustiti!”
“Moraš me pustiti!”viknuo je Batman.
“Ali ne mogu…ti si mi najbolji prijatelj…”
“Imaš zadatak koji moraš dovršiti…ti si jedini koji može poraziti Lucifera…”
Iako je moj stisak bio još jači nego prije, Batman je točno znao kako mora izvrnuti svoju ruku kako bi se oslobodio iz stiska.
Oslobodio je svoju lijevu ruku.
“Zbogom, prijatelju.”rekao je te oslobodio desnu ruku.
“NEEE!!!!”
Zatvorio sam oči dok su padali prema vrućoj lavi. Čuo sam kako njihova tijela udaraju u površinu lave. Prodorni vriskovi terminatora koji se rastapao u lavi su mi ispunili uši.
Kad je nastala tišina otvorio sam oči. Dolje više nije bilo ničega.

- 12:25 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>