Image Hosted by ImageShack.us
pomaže..hehe...

Image Hosted by ImageShack.us
kiss bang rofl

Image Hosted by ImageShack.us

BAŠ NAS ZANIMA KOLKO VAS JE KLIKLO OK. hEhE

...ZiKaaaaaaaa...


Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA



Custom TShirt Generator









We're not perfect...we laugh too hard...
We are way too loud...& We are such dorks...
But doing it together is whats makes us
BEST FRIENDS FOREVER!!!<finozuboeek

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Bila bih postelja u kojoj spavas
i jastuk na kojem se budis,
zvijezda koju sanjas,
suza kada places,
osmjeh kad se smijes,
usinila bi sve samo da sam uz TEBE!


Click here to get images like this!

Click here to get images like this!


Ako ti gorko zaplace oko,
ako te netko povrijedi duboko,
ako ti ikad zadrhti dusa,
ako nema tko da te slusa,
ako ikad vrisnes u snu
nazovi me i JA BIT CU TU.


Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Daleko si od ociju ali od srca nisi.
Jedino sto mi nedostaje znaj ti si.
Nisi zvijezda ni andjeo,
ni bog da te molim,
ali si osoba koju ludo i iskreno volim..
.

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Ja nisam cvijet po kojem se gazi,
niti sam svjetlo koje se gasi,
ja nisam rob koji te slusa,
ja sam jedna zaljubljena dusa.


Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Kad Smo Pile...Rekli Su Da Smo Pijanice...
Kad Smo Lutale...Rekli Su Da Smo Lutalice...
Kad Smo Ljubile...Rekli Su Da Smo Kurve...
Kada Umremo...Reći će:"Samo Su One Znale Živjeti"!!!



Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Muškarci su snaga,
Muškarci su moć,
Muškarci su samo za jednu noć,
Za jednu noć i ništa više,
Mi smo GADURE
al nas je više!



Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

STANI NA KIŠU I ISPRUŽI
RUKE ,KOLIKO KAPLJICA
UHVATIŠ TOLIKO TI VOLIŠ MENE,
A KOLIKO PROPUSTIŠ TOLIKO JA VOLIM TEBE.....



Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

BILO JE DAVNO,NEZNAM TOČNO KADA,
VOLJELA SAM JEDNO BIĆE,
VOLJELA SAM GADA .
NIJE TEŠKO REĆI VOLJELA SAM GADA
TEŠKO JE REĆI DA VOLIM GA I SADA!!!!



Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

NE PIJEM
NE PUŠIM
NE PSUJEM:
A U PIČKU MATERINU
PALA MI CIGARETA
U PIVU....




< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa Schwabica

Opis bloga

Nekad smo živjele..
...nažalost još živimo.

Nekad smo išle u školu...
...nažalost još idemo.

Nekad smo imale prijatelje...
...nažalost još ih imamo.

Nekad smo bile ružne...
nažalost još smo.

Odjednom smo poludjele...
ah...I TI ĆEŠ!

buahahah

ZbOg ČeGa sU oNe bOoOoLeSnEeee?

Jednog mračnog dana rodile su se tri bolesnice...
njihove majke su ih odlučile nazvati:
AnChI...NiNa...ElLa...
Kroz 14 godina svog života naučile su mrziti :
umišljenost...zdravlje...školu...pubertet i poornjave...
a shvatile su da su:
starke...čokolada...pačalinke...dečeci...lizalke...i šok žvakee...(ha!)fino
jEEEEbenEEE...
Cilj života im je:
zabavljat se...tulumarit...cugat... i ne miiiiislit...rolleyes
ono...znaju da su kulja...haahha..nea ša...mouthwash
a bollll je totalno cool.
vooole plakati...ali se i smijati...
znaju voliti, ali i mrziti...
znate...imaju i moto...: Jebeš garfilda.Dobar je.
hahahahah...ono moto je predobar..ko ga odgonetne je kmlja...aha
furaju se na boOolesnu braću...ono...ccc


aaaa dobroooo..dosta o nama...pričajmo malo o..hm..NAMA...

eto da znate...živimo i kotimo se na viškovu...
slušamo sve i svašta...
treniramo OoOdbojku...

i još idemo u viškovski osnovnjak...
ono osmaši.....dddd...face smo..(NE)
ko kaže da smo umišljene...u pravu je
hahahaahha

jebiga ša ćeš...
ko kaže da smo zgodne...
isto je u pravu...

hahhahah
ko kaže da smo zdrave, pametne i ambiciozneEEe..
nek se jEEEBe...ustvari..jebo ga ja...
nemožete protiv nas..bwahahaha



Cursors





vas je na blogu


LiNkiČčČiii

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nini_sexy_mann-dječak koi svakodnevno posječuje ovaj dole četić...(spusti se dole do četa paš vidit njegove zapise..hhihihihi)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jedna od njegovih novijih slika...

angye-Još je mlada zvijezda i sjaji svom snagom na ovom mutnom zemaljskom
nebu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DaJaNa-Ri-RoKeRiCa-Osvojio je njeno srce i uspio joj vratiti osmjeh na lice....
Osmjeh koji joj je nedostajao toliko vremena.


Image Hosted by ImageShack.us


BeYoNcE_FaN_13 -Volim se saliti…Mrzim kad mi netko laze…I ja mrzim lagati…Iskrena…
Prijatelji mi puno znace(pogotovo Maki i Kate)…


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ו°•...dE KoKoSh dE OvChA...•°•×
-Peti dan stvori Bog nas, a vrag se nasmije..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kimberly Anna Smith i njezina priča
-Priča o četirima "najboljim" prijateljicama koje si međusobno zagorčavaju živote zbog dečka.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Teen CuRa =)
- Sreća. Kako objasniti sreću? Jednostavno, suprotni ljudi od oholih su ponizni, njima je dovoljan osmijeh... Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...we against the world...4EVER!!!beljbeljbelj

Image Hosted by ImageShack.us


hehe...bang



MUŠKARCI SU kao WC..ili su posrani..
ili su zauzeti...


Seks nema kalorija-
to je onda zdravo?


znak-RAK
podznak-TUMOR



obaram ljude s nogu-
ALKOHOL


Ljudski je grijesiti,
a svaliti krivnju na drugoga
je jos ljudskije..!!!

Ko´pod drugim jamu kopa-
fizički je radnik


Tko tebe kamenom ti njega isto kamenom jer je kruh skup u pičku materinu!

Svi mi griješimo neki više, neki stalno.

Tko čeka taj popizdi čekajući.

Ne gazite travu, pušite je.

Oko za oko, pasta za zube.

Tko umre prije, duže je mrtav.


Ako vidiš nekoga da se odmara, pomozi mu.


Bistar je. Vidi mu se kroz glavu.


Bolje voditi ljubav nego psa.

Tko laže taj i krade, tko krade taj i ima, tko ima budi mu prijatelj.

Kakvi su nas učili, mogli smo ispasti još gori

Smrt mrtvima.

Ne pljuj po podu. Pljuvačka ti može za nekoga zatrebati.

Umri mlad, budi lijep leš.


Obaram ljude s nogu (mitraljez).

Rekoh sebi neka bude svjetla. Pritisnuh prekidač i bude svjetla.

četvrtak, 22.11.2007.

naš pErFeKt svijet

eLLa kaže ono što je zleno smokin
NiNa kaže ono što je ljučibasto cerek
aNčČi kaže ono što je plavo lud

Dakle kako bi izgledo po nama šavrsen svijet:

ne bi bilo kemije blabla
ne bi bilo crnine. jea sve bi bilo šarrreno naughtyfino
ma glupane crna boja je elegantna. ne može bez nje.blabla
al onda ančine obrve ne bi bile crne.roflroflrofl
eek jesi neeeka.cry
eeee u savršenom svijetu se ne bi debljali...njamiyes
onda bi ja zauvjek ostala čačkalicaheadbangcry
božžže. u mom savršenom svijetu spužva bob bi se prikazivo svaki dan a ne samo vikendom...šmrccrynamcor
zauvijek bi ostali u osnovnoj...cry
ma koja osnovna!! savršen svijet bi bio da nema škole.smokin
aaa ja bi bila princeza koja bi imala puuuno love i srebrnog pegaza koji leti LOLfinozubocerek
ja bi bila barbika u velikom rozom dvorcu. i svako bi se jutro budila kraj konja na bijelom princu...lolekroflcerek
onda bi ja došla i otkinula ti glavu. i nogu.rofla jaaa bi bila morska vila koja bi se svaki dan budila na kostreni među onim seksi dečecima...cerekcerekrofl
onda bi te ja ubila i nasljedila te. roflrofl
mene bi svi dečki voljeli i jela bi pačalinke svaki dan i nebi nikome morala dat sredinu...roflmouthwash
mene bi volio samo onaj kog ja volim. to mi je dosta. i svaki dan bi žderali sladoled i onda kad je zima.roflnaughtynaughty
mislim stvarno.namcor u mom svjetu bi mogla doć u dućan i uzet besplatnu nutellu. i mogla bi imat svaku seksi majcu i čarape.
SVE TRI: jutra bi započinjala kasnije.yesyesrofl


Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

aE pa se bok. bok svima nikome posebno.



| pLjUniii (114) | pA pOvRaTi | i pogle ša si uradia..XD |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.