< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


bolesno dite 1:
ime:vale
prezime:nije važno
god:13
škola:meje 6.a
treniram:hip hop d'n'f
volim:čokoladu,
masters,
izlaske,mobić,spavanje,
TV,internet,
zajebavanje,sk8,
muške...
mrzim:umišljene ljude,
kad me oponašaju,više ljudi,
školu,učit,pospremat...
naj prije:karla,guge,
marta,
nella,bebi,lara,
barbara,
dea,karla8.a,dunja...
naj prijatelji:ima ih...
msn:by-vale-st@hotmail.com

************

bolesno dite 2:
ime:karla
prezime:čekaj da se sitin
god:13
škola:meje 6.a
treniram:hip hop,tenis
volim:prićat,
skakat(ubiti san hiperaktivno dite),
masters,
sk8,izlaske,
zajebanciju,prijatelje,
muške...
mrzim:umišljenost,
oponašanje,
učit,školu,blitvu...
naj prije:vale,marta,
dunja,nella,
dea,guge,
barbara,karla,bebi...
naj prijatelji:tomo,frki...
msn:by_karla-st@hotmail.com

ej evo naš bolesni blog uživajte!!!!!!=)


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
iva
karla
vale
kike
tonina
guge
nella
nike
frki
kate
barbara
marta
ivana
bebi
antea

petak, 18.05.2007.

ažga kravo ažga

kao ime glasi moje tvoje naše.... zašto je glava tako mala i zašto nemamo samo jedno uho!kad smo bile male izgledale smo ka pasi!ili ti ga krave!a o našim kolegama da ni ne govorimo...i tako to teće...sad smo se sitile jedne pisme al neznamo kako ide...sad tu stojimo na jednom prstu!hipopotamus.u jea...sviđaš mi se sladak si sviđaš mi se sladak si...živila TRAVARICA!sad tu buljimo u zid i lupamo glavon u njega...žž vrti vrti ispade oko i plače.mi smo izmislile pismu i nadmike.mi smo pile i jaje pisma ide V:ja sam malo pile K:a ja sam tvoje jaje...blj blj bok

- 15:28 - Komentari (27) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.