ahh...taj život...

10.06.2006., subota

glupoooooooooo

sad mi ovaj glupi blog!!!! bemti!!!!!burninmadburninmadburninmadburninmadpuknucuužas neće mi stavljati sličice!!!!!!!!! možda napravim novi!!!!!puknucumad
- 10:23 - Komentari (23) - Isprintaj - #

07.06.2006., srijeda

promjene...

e pa ovako malo ću mjenjat dizajn pa mi recite koji da ostavim!!! danke!!! winkkiss svima-blablamahmah
- 16:15 - Komentari (4) - Isprintaj - #

06.06.2006., utorak

joooj....

mahmrzim kišu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!burninmad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!UŽAS!!!!!!!! nemogu ići van!!!! dosadno je!!!! i nekako je tak dosadno!!!! sam mi se spava!!!puknucupuknut ću!!!! ćak više ni ne znam u koga sam se zacopala??:::!!!!cerekblablaužas!!! moja prijateljica je prvi put zabrijala,!!!! i to ono baš...kisskissjezik,jrzičina bla bla!!!!UŽAS!!!! lud a taj tipac s kojim je zabrijala(ne smijem reći imena) pitao 4 puta,a ona ga je sva 4 puta skucala!!!!lud???yes ludo ono...ona želi furat s jednim m________ i tak!! uff... još ima toga al moram ići učiti!!!! prokleta kiša i prokleta škola!!! kad će LJETO!!!????
pozdrav
- 10:08 - Komentari (9) - Isprintaj - #

01.06.2006., četvrtak

evo...

sve sam izgladila s tinom,ali joj ipak još ne vjerujem!smijehrekla mi je da se karla(jedna cura s kojom sam ja skup s ostalima iz razreda imali problema,ta cura vam je šuk,šuk!)ludludludludludludludludludljuti kada se tina pomiri sa mnom,a jednoj mirni je rekla:"ZAKUNI SE DA SE NEĆEŠ POMIRITI S IVOM I TINOM!"o bože ta cura ono...eto znam da sam dosadna zato pišite prijedloge!!!!wavemah
- 17:05 - Komentari (9) - Isprintaj - #

zašto..?

moja jedna frendica...znate li zašto se ona sa mnom druži?!!!zujoona se sa mnom druži samo zbog dečkiju!!!!!!! ludludludi to me jako povrjedilonoi sada jedva čekam da joj kažem sve u facu!burninmadvidjet će ona..puknucusama si je kriva,a sad se kao neš ljuti jer je jedan antoni iz razreda od cura pozvao SAMO MENE!!!!ludludludKOJA GLUPOST!!!!!!AJD CIAO!mah
- 12:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Ronaldo Da Asis Morreira "Ronaldinho" Gaucho

Svoju nogometnu karijeru započeo s klubom Gremio de Porto Alegre, gdje ga je njegov prirodni talent uskoro doveo u pozornost internacionalnog nogometnog svijeta. Tijekom četiri sezone što ih je tamo proveo, od 1997. do 2001., Ronaldinho je također izborio svoje mjesto i u Brazilskoj reprezentaciji. Osvojio je Copa America 1999. postigavši 6 golova, uključujući vrlo upečatljiv potez protiv Venezuele.
Već nakon prve utakmice u Barçinom dresu, fanovi su bili oduševljeni Ronaldinhovim magičnim nogometnim talentom. Njegova sposobnost da u potpunosti promijeni tijek igre veličanstvenim solo-prodorom izborila mu je najviši vrh Barceloninog napada i jednu vrlo veliku nogometnu ikonu prvog stoljeća novog milenija. Za vrijeme njegove prve sezone, tim je nanizao nevjerojatni niz od sedamnaest uzastopnih utakmica bez poraza i završio na drugom mjestu Španjolske lige, a time osiguravajući direktno kvalificiranje za Ligu prvaka.Name: Ronaldo de Assis Moreira
Birth Date: 21/03/1980

Birth Place: Porto Alegre

Nationality: Brazilian

Height: 180cm

Weight: 80kg

Position: Forward

Club Number: 10

Number of Caps: 70 (16 goals)

Jedna je plavokosa navijačica Brazila, za koju je kasnije ustanovljeno da je bila pod utjecajem alkohola, utrčala na teren, došla do Ronaldinha i srdačno ga zagrlila.
Najbolji nogometaš svijeta nije ostao dužan vatrenoj navijačici, pa uzvratio zagrljajem, a "točku na i" stavio je mladi napadač Robinho prebacivši strunjaču preko "sretnog para".
Djelatnici osiguranja vrlo su brzo izveli plavokosu navijačicu s terena, pri čemu joj je Ronaldinho srdačno mahao smijući se.




- 12:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv