Zovite me Čavka

ovak,
imam 14 godina,
obožavam: frendove, muziku
volim: školu, bakinu peku, putovati...
ne volim: aerodrome, popularnu ekipu u školi koja se pravi da je pametna, američke McDonaldse
slušam: uglavnom samo strano
pjevači i pjevačice: GaGa, Rihanna, Shakira, Eminem, Green Day, Beyonce...MTv
najglumac: Johhny Depp <3<3
najglumicu nemam
to je za sad to sretan


Banner by:Mia


Banner by: Mia



Image and video hosting by TinyPic



  prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

by Iwa & Karla

Opis bloga

--Ovaj blog se uređuje--
--javite se---
Najdraže posjetitelje stavljam u linkove :)

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr

Miniclip

Igre 123

Runescape
Javi mi se ak igraš
YouTube

Music

Facebook

Moj blog

subota, 25.12.2010.

Samo post

Božić, besposličarenje... Uopće nemam osjećaj da je Božić, ne znam šta mi je ove godine. Hvala Plavom oblaku na javljanju, i svima vama koji ćete se tek javit, nadam se da ću uskoro okupit 'ekipu' na blogu. zubo Davno sam imala blog, tak da sam zaboravila dosta stvari ovdje, valjda bum naučila. Moram se sam malo prisjetit... Možda nekad bum tražila neki savjet oko bloga, pa unaprijed zahvaljujem wink
Probat ću ubuduće ne filozofirat puno nego se sam prepustit mislima. Inače znam bit jaaako zbunjena pa mi nemojte zamjerat heheheh
Veselim se novim postovima i komentarima, što mojima što vašima.
Bijajte (?!) pozdravljeni i Sretan Božić!

Čavka (slobodno me tak zovite xD)



| Komentari(11) | print | reload |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.