bojajmo se bojama https://blog.dnevnik.hr/bojajmosebojama

utorak, 26.01.2010.

"kad se neko necem dobrom nada"

zelim da se brines za mog zeca na fejsbuku
i da mi pises pjesme
zelim sjediti na tvom krovnom prozoru
i pahuljama snijega nacrtati srce
mozda ga vidis

zelim gledati kroz tvoje naocalice
i dati ti svoje oci da se kroz njih vidis

i da mi pricas price
i da mi pises stihove
i da mozda uspijemo sjetiti se necega

zelim da izmislis novu asocijaciju
onda kad je kazem baka
a ti deka
pa ja suma
pa stanemo i nasmijemo se

zelim dotaknuti onaj tvoj prstic
koji kao da nije bio tvoj jer si nosio u toj ruci litru merlota i caj od roibosa
a ja sam hodala sa prazilukom
i bila sam laka ko pero
kad smo gledali u stojanku i u njeno sace
i kad smo virili kroz prozor u malera koji je bio bos

zelim da mi opet pjevas jarbole
i da kazes da si jaci od mene
i da mozes nositi moj teski backpack jer vjezbas sklekove

zelim da sam ta zbog koje ces pozeljeti otici na dalek put
ili bar do zagreba dok ne smislimo nesto mastovitije

.....

26.01.2010. u 12:51 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.