A kako ste Vi? Zamoljen da napravim popis stvari, evo već tjedan dana uspijevam posvetiti tome nula vremena, jer ne znam kako se taj popis radi, ne znam ni čemu popis stvari koje se ionako sve trebaju vratiti vlasniku, ne zabušavam, ne odugovlačim (nemam zašto), ne djelujem. Ona možda zna kako se radi popis stvari, uostalom, predložila ga je. A možda ne zna, možda čeka da ja ustanovim odgovarajući model popisa stvari kako bi ga primijenila u svom popisivanju mojih stvari. Ni te stvari nisu baš nešto, jedino čega se mogu sjetiti da mi je važno jest rijedak primjerak "Olovke piše srcem" u kojem su bilježene i neke moje umotvorine, no nije mi tako važno niti hitno dobiti ga natrag. Sad bih trebao uzeti kartonsku kutiju s ormara, staviti je na pod, staviti stvari u nju, kutiju, samo već mi sad stvar-kutija koja nije na podu na tom istom podu smeta. Situaciju doživljavam kao pauzu u kojoj ću se sabrati, skuhat kavu, zapalit cigaretu i napravit si avatara. Hajde kad uhvatiš vremena napravi popis mojih svari koje su kod tebe ja ću napravit popis stvari koje su kod mene ima mnogo tvojih stvari kod mene pa vidi kojim tempom hoćeš da to vratimo.

Svejedno. Svejedno mi je. Ovo prvo Psoglavi je rekao sebi, testirajući glasnice da kaže to isto još jednom. A kako si ti? Kako si? Sad oboje šepamo, a ja nisam išao na skijanje.

Što mogu ponuditi? Od sebe. Dobar sam maser, solidno crtam, diktirajte mi pisma za neloš rukopis - jedan od, racionalan, ponekad se baš iznenadim, volim svoj glas, neke stvari znam skuhat ali ne sebi, intenzivno promatram čak i kad ne gledam, skeptičan, nestrpljiv sam, krut, kritičan, dosadan, uporan, visok, ružan, o meni je rečeno da se ničemu ne veselim.
- 21:54 - Komentari (14) - #

<< Arhiva >>