Baš nešto mislim. Naprimjer, mislim kako kreativno iskoristiti taj prevelik izbor smajlića najrazličitijih raspoloženja, a pošto nisam osobito maštovit, s jedne strane, te ne volim baš gužvu s druge, u njihovom premijernom pojavljivanju bit će ih samo dva. Skroz klasična.
Dva je tajni broj za večeras.

sretan tuzan

I tako. Oni tu stoje. Bok. Bok! Što sad da se radi sa smajlićima kad ih ovako staviš?
Mogli bi pričati, kažem ja.
Mogli bi se kotrljati tako okruglasti, kaže Vrag.
Ali znam tako malo o njima, ne bih neko zlo da im se dogodi. Trebat će im ruke i noge za svaki slučaj, da mogu piti, jesti, penjati se, kupovati, čitati, sjediti, ležati, skrivati se, saditi, rezati paradajz, zalijevati cvijeće.

sretan tuzan
/l /l
/ /

Što sad?
Mogli bi mahati, kaže.
Mogli bi pričati, kažem ja.

-Ja ću skinuti svoju masku, ako ti skineš svoju.
-Hej, ja ću skinuti tvoju masku, ako ti skineš moju.



- 14:37 - Komentari (17) - #

<< Arhiva >>