Volite li Haustor?
Ja sam mnogo volio Haustor, pa i Darka u onim svijetlim trenucima kad se nije trudio raditi muziku iz daleke, egzotične, te mistične zemlje Hrvatske. Još i sad volim ono kad pjeva o tome kako bi (e, sad on) volio kupit kuću u Bosutskoj dvajssedam-a, a posebno volim kad pjeva kako je njegovo lice kvalitetno i kako iza njega sjedi sam u kutu...i kucka malim če-ki-ćem po ziiidu.
Zadržimo se na ovoj zadnjoj slici.

Jedan drugi pjevač koji pjeva o malo većem čekiću je onaj Englez sa apostolsko-arhanđeoskim imenom. Budući da nikom zapravo nije jasno o čemu on to narodu zbori, prevladava tumačenje kako ima neke veze sa seksom. Tu je onda i Mirko Ilić, s jedinim stripom koji je završio u stalnom postavu Moderne Galerije u Zagrebu. Za one koji ne znaju o čemu se radi spomenut ću još da taj strip ima note, da je zamišljen kao strip koji se može pjevati i svirati, te da refren (i naslov) glasi "...jer me mama tukla kupusom po glavi". Ovdje nije čekić, nego je kupus, no to me nimalo ne smeta i držim da metaforu samo čini bogatijom. Kad sam bio mali najviše sam volio čitati Zagora. Zagor svoj čekić često naziva "sekirom", ali ja mu ništa ne vjerujem.

Sad pogledajte gore, pa malo lijevo gdje bi trebalo pisati http://boggroma.blog.hr/.
Ne znam zašto sam odabrao baš ime boggroma, nikad ga nigdje drugdje nisam koristio, niti sam uopće razmišljao o tome. Tek me nedavno pojava kolege staronordijca Bragija ovdje podsjetila da se radi o Thoru koji u svom posjedu ima Mjolnir, opet čekić s raznim magičnim moćima. Stavit ću čekić u šešir da se lupim po glavi kad mislim što ne valja sada mislit, kad mi padne na pamet da podignem slušalicu, napišem mejl, natipkam sms, pokušam se doviknuti preko pola grada, tamo prema Maksimiru.

Čekić je osobito potreban za suzbiti čekanje. Kad se uhvatiš da čekaš mjesto da se posvetiš pametnijim stvarima, budalo jedna, udari se jako čekićem. Kad se uhvatiš da te boli, naprimjer srce, duša ili zub, lupi se čekićem po glavi "jer si glup". Ili još bolje - "jer si neozbiljan!". Možda mi čekić treba i za ove situacije kad mi pada na pamet napisati nešto na blog. Čekićem.

- 22:17 - Komentari (8) - #

<< Arhiva >>