Ne znam skoro ništa o struji, ali znam ponešto o kablovima.
Kao lijevo na sličici, danas bih se prepravio.

Ahmad (ne Ahmed) također je bio doktor i njemu sam kucao na vrata jutro nakon što sam prvi i posljednji put sam brijao glavu jeftinim jednokratnim britvicama i dobio opekline od trenja i nestrpljenja. Ahmad je pitao jesam li dirao kakve mačke, a ja sam ga pitao je li on gledao onu seriju "Alien Nation".
Kada je završila još jedna faza s dugom kosom, Arijana, gospođa koja je u tajništvu zalijepila poster Justina Timberlakea, komentirala je da je jako dobro, jer mi se vidi lice.
Kad sam prije dva mjeseca obrijao zulufe, Piko me optužila da sam to učinio njoj za inat. Mene su zulufi živcirali. Njoj su se zulufi sviđali, ona je htjela zulufe. Imam dojam da me je iz nekog čudnog razloga držala suodgovornim za svoje potrgane ligamente, uraslu dlaku i gnojno meso, i podivljalu žlijezdu na nezgodnom mjestu, sve u razmaku od alarmantnih nekoliko mjeseci što su joj signalizirali da se ide mijenjati.
Ja sam pak među malobrojnima koji uživaju u reinstalaciji Windowsa, recimo. Mijenjam naglasak po prilici i ambijentu bez ikakvih problema - od toplog dalmatinskog do ciničnog zagrebačkog. Oblačim se, hodam i gledam kao da imam tajni iako ih baš i nemam. Ovaj blog mogao bi se računati kao jedna, ali samo kada bih bio siguran da ga piše ista osoba, i kada bih mislio da je to što ta osoba piše barem nešto više od količine šećera koju stavlja u jutarnju kavu.

- 22:23 - Komentari (8) - #

<< Arhiva >>