Sedamdeset posto mase ljudskog tijela čini voda. Osim možda kod Super Hrvoja, rođenog iz dalmatinskog krša kano Afrodita iz morske pjene, ali nije isključeno da i njega pokreće neko skriveno vrelo. Da je dogurao do, recimo, sedamdesete epizode, možda bismo vidjeli Hrvoja kako u poraću gasi požare u srednjem i južnom primorju, ispuštajući mlazove vode iz svojih prstiju brzinom sedamdeset puta većom od brzine zvuka.

Prijateljica me zamolila da joj tijekom osmog mjeseca zalijevam cvijeće.
Usput, otkrila mi je i neke detalje oko one ranije spominjane boce. "Domaća bakina podravska", iako etiketa još stoji, odavno nije domaća podravska. Nakon što je popijena, u istu su bocu prelili neke "splitske trave" koje je dobila od splitskog poznanika travara. Pustolovina se nastavlja, ja idem u Split predati svojih sedamdeset posto vodi, a vi se čuvajte i sve mi ispričajte kad se vratim.

(mislim, možete pričati i ovako, dok me nema)

- 01:14 - Komentari (5) - #

<< Arhiva >>