boemskizivotpunzajebancije

srijeda, 21.02.2007.

ovaj post je za ljude koji me "tjeraju" da pisem blog

evo i danas kisa kod mene pada ali sam zel kišobran danas. weeeeeeeeeeeee
ali kasnije idem kuci i auto me zalije sa lokvom na cesti po trapericama a ja njemu ___________________piiiiiiiiiiip.
a otkad nisam pisao post sam saznao da na civilnom traze jednog pripravnika a ja imam vrhunske ambicije i dao sam molbu za posaosmokinsmokinsmokinsmokinsmokin i svi mi kazu da cu ga dobit sto bi bilo fenomenalno ali cisto sumnjam nemam ja te srece.namcornamcornamcor
a na civilnom ovi danas pili od rano jutro ko ludi pa rakiju pa vino pa pivo a ja nisam nis samo 1 pivce al to jer su vec bili pripiti pa da ne bi srali bzvze.
al smijeha s tim ljudima nikad dosta.smijehsmijehsmijehsmijeh majs majs.
evo moram dodat na listu grupa sto slusam jos jednu to sam slucajno otkrio zove se trivium al oni koji citaju moj blogich mali socijalni to ne slusaju al nema veze mozda krenu pa skuze kako je to odlicnonjaminjaminjaminjami
a zadnjih tjedan dana sam iscrpljen ko pas ne znam nikako da se odmorim a najbolje je da mi sad i treninzi pocinju pa kolko god sam ih cekao sad bas i nemam volje dok se ne naspavam kako treba.zijevzijevzijev
eto ovo je dosta za ovaj post .

21.02.2007. u 18:37 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

zajebancija

volim-nevolim

volim:
nogomet
kladionicu
zajebanciju totalnu
sale
smijeh
viceve
slatke male cure
aute- ford focus
adidas goodyear
nogomet ponovo
sport
rijeku
pizzu
čevape
muziku- metal



nevolim:
ljude
traceve
glumce
narodnjake
cajke
sve hrvatsko
politiku
gubit na kladionici
civilno
sudnicu na rtl-u
hrt
zagreb
split
anorexične cure

Muzika za moje usi

In flames
36 Crazyfists
Metallica
System Of A Down
Linkin park
Roadrunner_United
Il Nino
Stone sour
Disturbed
Apocalyptica
Evanescense
Bullet For My Valentine
Trivium