Kršćanin naggar

nedjelja, 24.08.2008.

..ruke moje nevine, kršćanske...

[b ruke moje nevine, kršćanske..

sebi.. koji nemam
..nevinije ruke ..od… sebe..
..plačem..
.jer..

punina je moja prazna..
.već dugo..
.samo ljuštura njena stoji..
.s mojim imenom ..
.na pročelju..
.da se zna
..da sam bio.. tu..

.tamo trojanski konj..
..njemo strši u sredini..
.s kojim sam..
.na prevaru ušo¨..
..i nutrinu..
..opljačko¨ je…

.sebi.. koji nemam
..nevinije ruke ..od… sebe..
..plačem..
..jer..

..osmijeh dvorske lude..
..nema tri sloja..
..da sve..prekrije…već;
.samo jedan ..bijedan..
..prvi.
..koji niti rane , cjeliva..
..niti boli…
..samo…odjekuje…
.. u predgrađima srca…
.bljutavo..

.sebi.. koji nemam
..nevinije ruke ..od… sebe..
..plačem..
..jer

..lud sam od ljubomore..
..kipim od zavisti..
..bijesnim zbog slabosti..
..preračunavam darove tuđe…
..zbrajajući poklonjene Ushite
..a gdje je moje…gdje je moje ..
..ushićenje zemaljsko…?.
..eto ti ga.. izdajniče..
.šutnja je tvoj Ushit..
..i klepet je tvoj Ushit..


..pa se skrijem..ko vuk u jazbinu…
.da rane svoje , zaližem..
..u tišini..
..klepećući ..sam..sebi..

sebi.. koji nemam
..nevinije ruke ..od… sebe..
..plačem..
.jer..

..ne pada suza..da zalije brijeg..
..već da vuku..sakrije trag..

.jer
..ne ljubi čovjek, samo da ljubi..
..već zbraja svaki ljubavni dar…

..jer
..ne dariva čovjek od nutrine svoje..
..već samo okrajke treslovine..

.jer
. čovjek je čovjeku …brat..
..a brata ..bratu..vuk…

..pa kako ćemo onda dalje…?
..kršćanin je, kršćaninu .. brat

.i .ljubav je… ljubavi ..brat…

..a OTKUD ONDA..
..u našim srcima RAT..

..jer kršćanin je kršćaninu..brat..

.a i svak ..nam je brat..
..pa makar nije.ni .pozvan..
..niti naš svat..

sebi.. koji nemam
..nevinije ruke ..od… sebe..
..plačem..

..plačem
…plačem pred Gozbom Jaganjčevom..
..jer niti jedan ljudov ..
. nije je dostojan primiti..

..dostojni smo .primiti..
...samo pelina gorkog…
..i vrućeg sumpora..
Sodomskog i Gomorskog..

..a ipak primamo ..Mane nebeske..
..i suze nebeske.... radosnice,
miju nam lice…
..Besplatno i Bezuvjetno…

..to Beskrajno Božansko Milosrđe..
..začinjeno krvlju srca Kristova nevina..
..duše spašava…duše spašava..duše spašava..
..i srca zemaljska i hladna..cjeliva..
..ljubavlju..ljubavlju..ljubavlju..

.zato..
.ne plačimo ..jedni nad drugima..
..dok ..šutimo..
.sami ..nad ..sobom..

sebi.. koji nemam
..nevinije ruke ..od… sebe..
..plačem..[/b]

- 19:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ..pjesme..riječi ..duh...vjera...spoznaja..um..
    ..baza svijesti

Linkovi