Stabbing the drama


20.01.2007., subota

Pain!!!

Strah me zivota... Mislim, ako je vec sad sjeban... Kakav ce biti poslje... Sad se cini kao da je sve izgubljeno... Kao da ga i nema... Osijecam se kao jebeni robot... Obavljam funkcije automatski, ne razmisljajuci na posljedice... Imam onaj osjecaj kao da je nesto u meni odumrlo... Odumro je jos jedan mali dio mene... Zar je to moguce? Mislim ionako sam vec mrtav... Da... Na neki nacin mrtav sam iznutra, a izvana zivim tek toliko da prozivim bol... Toliko sam u kurcu da ne znam sto da vise napisem... Ponestalo mi je rijeci, ponestalo mi je osjecaja... Osjecam samo ljubav prema njoj... Bar mi je to ostalo... Cuvam to u sebi jer joj je potrebno... Potrebna joj je ta ljubav, koju osjecam u sebi... Vijeru za ljubav davno sam izgubio, ali ona ju je ponovo vratila... Toliko sam joj zahvalan na tome, jer mi je to zbilja potrebno... Dosta mi je mrznje... Zelim voljeti, i biti voljen... Zalutam svojim svijetom, koji je ona izgradila... Obuzima me toplinom i osjecajima... Polako me hvata strah da je taj lijepi svijet samo paravan, za onaj koji sam ja izgradio, pun mrznje, i boli... Ne zelim izgubiti njen svijet... Ne zelim se vratiti u svoj... Ne zelim se opet vratiti u svoj prokleti svijet... Ne zelim hodati maglom i tamom... Ljudi mi govore da sam sjeban... Da ne znam voljeti, da ostanem takav kakav sam bio prije... Ali oni ne razumiju da me to boli... Toliko me boli, da vristim tamo gdije me nitko ne vidi, da placem tamo gdije me nitko ne vidi... Da ispustam one bijesne suze pune jebene mrznje, i boli... Toliko teske da me polako ubijaju... Nikad vise!!! Nikad vise ne zelim plakati zbog nekog!!! Sto sam bolji prema ljudima, to su oni gori prema meni!!! To tako ne moze... Mislim da bi bilo vrijeme da ljudi shvate zasto me zovu HATEBREEDER... Ipak postoji jedna osoba koja me smiruje... To je ona... Volim te, i ne zelim izgubiti tvoj svijet... Ne zelim izgubiti tebe...


Everytime I Die


The faint blaze of the candle of my life,
slowly dying like a fire in a pouring rain.
No sparks of hope inside,
no shooting stars on my sky.
On broken wings, no flying high...

Another night, another demise,
Cadaverous wind blowing cold as ice...
I`ll let the wind blow out the light
cause its gets more painful every time I die.

Out of strength to fight.
I cannot take another night.
I cannot take it no more.
Lust of light slips through my fingers
like blood on my arms.
Black candle wax has buried me...

Another night, another demise,
Cadaverous wind blowing cold as ice...
I`ll let the wind blow out the light
cause its gets more painful every time I die.
- 12:24 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga



Zovem se Dario...(Hatebreeder)burninmad
Imam 17 god.burninmad
Iz jebene Virovitice sam!burninmad
Slusam metal (black, death, i ostale pizdarije)burninmad

Naj bendovi:



CHILDREN OF BODOMburninmad
NORTHERburninmad
SOILWORKburninmad
BEHEMOTHburninmad
TO DIE FORburninmad
STAINDburninmad
MY DYING BRIDEburninmad
OPETHburninmad
MOONSPELLburninmad
DIMMU BORGIRburninmad
SENTENCEDburninmad
SIRENIAburninmad
TIAMATHburninmad



Like:

Svoju ljubav... DEA volim te!!!!cereknaughty
Frendove...wave
Pogotovo BLACKENA!!!party
Braz da te nema... Ne znam sto bi sa sobom!bang
VOTKA!!!!!!party
PIVO!!!!party


Hate:

DVOLICNOST
UFURANOST
Od toga, najvise mrzim sto sam se rodio... (mrzim se)namcor

Linkovi